Gå til innhold

Er det noen i Byåsen-området som venter smått rundt årsskiftet?


annecfm

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har termin ca 15 januar, og bor i Byåsen. Det hadde vært kjekt å komme i kontakt med andre i nærmiljøet. Litt om meg er 33 år og har fra før en liten gutt på 15 mnd, noe som er litt krevende nå som magen vokser derfor har jeg ikke fått tid til å bli med noen BIM-treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan begge to!

Jeg har termin 13 januar, og bor på byåsen (kyvannet ca) Jeg er 27 år og venter min andre, har ei jente på snart 5 fra før. Har heller ikke fått med meg noen av de andre bim treffene enda :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor nå på Nyborg, men skal før årsskiftet flytte til Ugla. Det hadde vært kjekt å møte dere, og evt noen å trille med når vi har klekket ut våre små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært kjempe kos, kjenner veldig få her oppe. Flyttet opp for ett års tid siden bare. Skal du være med på bim treffet på egon på tirsdag?? Tenkte eg skulle prøve meg der for første gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal på bim treffet på egon på tirsdagen. Og jeg bor like nedenfor hallset(nesten selsbakk). Hvordan kommer du deg på bimtreffet på tirsdagen? Er litt koselig å dra sammen med noen oppover.

 

Hilsen Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt usikker enda, må kanskje låne svigermorsbil, for min kjære e på vei opp med den nye bilen vår fra bergen på tirsdag. Men om eg får ho til å sitte barnevakt i tillegg, så kan du gjerne få sitte på :-)

Er det din første eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d er den første:) Hadde vært koselig å fått sitte på vis du skal kjøre til tyholt. Du får no bare si ifra da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal finne det ut til i morgen, så legge eg inn en melding. Er ikke så veldig godt kjent, men er det langt fra migo senteret du bor?

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, jenta mi skal jo på dansing. Og det er ikke ferdig før halv 7, så da har eg ikke mulighet til å komme før 7 på noe treff. Hadde helt glemt det, e så vant med att vi e to, vi visste ikke att han skulle nedover til bergen akkurat på tirsdag når eg meldte meg på for å hente bilen. Kan sikkert komme etterpå, men om eg ikkje får mulighet, så hadde det nå likevel vært kos å truffes på kafe en dag eller noe da?? Hvis du vil?

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor også på byåsen........... Og er hun som har rota til treffet på tirsdag..............

 

Håper dere leser dette så ingen kommer dit i bom tur!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så langt unna migo senteret nei... Ja, d hadde vært koselig å møttes på kafe eller noe en dag ja... Så du må bare si ifra når du har tid:)

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er ei 25 år gammel jente som venter mitt første barn 23 desember. Tenkte jeg skulle dra på Bim - treff for første gang imorgen. Bor på dalgård så hvis du vil sitte på ned til byen kospia83 - høygravid- er det bare å si fra så kan jeg plukke deg opp.

Hvis det er andre som bor i nærheten, så er det også bare å si fra....

 

Gleder meg til å møte andre som har kommet like langt :)

 

Monee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monee!

 

Hadde vært koselig å fått sitte på ned til egon i morgen. Skal jeg møte deg en plass eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, artig å dra nedover sammen :)

 

Er det langt for deg å gå til Migo senteret? Eller så kan du jo bare gi meg adressen din så kan jeg plukke deg opp hjemme?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme opp til migosenteret. Tror det kan være enklere:) For det er ikke så mange som finner fram når de skal hit.

Når skal jeg komme dit da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er som får mulighet til å gå (snufs) Hva med å møtes på kafè på fredag i tolv tida da? Er det ikke noen koselige nedi sentrum? Forslag? Kanskje det er flere som vil være med og??

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netts:

Jo, d hørtes ut som et greit tidspunkt.

Jeg står helt stilt på hvor vi kan dra... Men d er jo mange koselige plasser i sentrumen da.

 

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linda!!!

Dataen vår har vært nede to dager, og mannen min borte. Du vet kjerringer og data (rødmer).

Fortsatt mulighet til å treffes i morgen eller?

Vi kan jo si inne på torget kl 12, mmmm hva er det det heter igjen jordbær pikene eller noe sånt? Vi kan jo treffes der hvis du har mulighet.

Beklager så mye att eg ikkje har fått skrevet tilbake tidligere!

 

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...