Gå til innhold

BLE RIMELIG LANG DEN ANDRE TRÅDEN - Skriv her hvis det er flere som vil bli spådd :-)


Elastica

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om jeg får flere barn? Evt. hvilket kjønn og når?

Skal begynne i ny jobb i neste uke, kommer jeg til å være lenge i den jobben og vil jeg trives?

Jeg: 110668, han: 120365..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Elastica.

 

Her er jeg igjen :)

Lurer på om du kan se om det blir jobb på meg når jeg er ferdig med permisjon i mars. Må ut og søke ny jobb, men aner ikke hva..

Og om du kan se om 17.04.77 sier deg noe på kjærlighetsfronten?

Min fødselsdato var 19.03.78

 

Spurte deg for litt siden om et vennepar av meg som sliter med å få barn. Du foreslo bl.a. akupunktur - hun har allerede begynt med det, men han er skeptisk, for han lurer på hva det er godt for at han skal gjøre det. Og siden jeg ikke har peiling så spør jeg deg.

Så også at du hadde nevnt Zink til noen andre her, så jeg foreslo det også til ham :)

 

Takk for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Dette så veldig interessant ut .......lurer på en ting jeg også, er det lenge til vi finner ny leilighet?

Tusen takk om du kan svare meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lurer på om du kan se om jeg møter en mann snart jeg ?:) er jo litt ensomt til tider. :(

Også lurer jeg på om du kan se om dattern min kommer til og ha noe spes kontakt med pappan sin videre i livet.:( ?

Kommer jeg til og få flere barn?

Jeg er født. 14.12.74

Henne er født: 23.09.97

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei elastica:)

 

Ser du har mye å gjøre her:) Bare lurte på om du ser graviditet på meg nermeste framtid? kommer spiren til å sitte ut svangerskapet da?

 

jeg 230982

han 040382

 

Takk for at du tar deg tid:)

 

klemmer fra meg:)

Stine mor

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen scubagirl 10pp :-)

 

Tar deg først på denne tråden jeg, siden jeg vet at du har ventet svært lenge.

Beklager ventetiden, men har ikke så mye tid til pc om dagene..

 

Jeg fikk utslag på el. både sønd.15 og onsd.18 oktober. Vet i grunnen ikke hvorfor jeg har fått opp 2 datoer, men råder deg til kos på disse to datoene og gjerne annen hver dag ellers i fruktbarhetsperioden.

 

Desverre kan jeg ikke se noen graviditet på deg før til våren, men jeg krysser fingrene for at det klaffer for deg før !!!

 

Husker ikke om jeg har sagt det til deg før , men jeg anbefaler virkelig akupungtur. Dersom du ikke finner ut av el. så kan du høre med legen ang. pergo som kan hjelpe med å få el.til å inntreffe.

 

Vil bare si til slutt at jeg virkelig håper du lykkes snart :-)

Skal krysse fingrene for deg og du må bare spørre igjen for ting kan forandre seg underveis:-)

 

Klem XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann foxie :-)

 

Fruktbarhet ligger rundt deg så jeg ser at det er mulig det kan klaffe nå, men desom du ikke er gravid denne pp -tror jeg det kommer til å klaffe i løpet av de neste mnd.

 

Ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *pippi_langstrømpe_* :-)

 

Ser veldig gode muligheter for at du får denne jobben eller en annen som du har søkt på :-)

 

Ønsker deg lykke til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ¤ Elovise10pp ¤ :-)

 

Jeg tror absolutt det hjelper -og du må bare fortsette selv om det ikke klaffer med en gang.:-)

Får inn masse glede rundt omkring den tiden du har bursdag, så du skal bare se at du får en flott bursdagsgave.

Jeg ønsker deg masse lykke til og tror virkelig det kommer til å være en liten spire i magen din i løpet av noen mnd.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lullaby :-)

 

For meg ser det ut som om du kommer til å bli gravid gansker raskt når du bestemmer deg for det og for meg ser det ut for at det ikke er så lenge til:-)

Det ser ut som om du blir gravid med en herlig liten jente.

 

Kortene er veldig gode ang. karrieren din fremover. Ser ut som om du kommer til å bli forfremmet eller få tilbud om en ny jobb. Ser ut som den jobben du sitter med om noen år , er en jobb du trives i og som også gjør deg økonomisk stabil. Kan også se ut som et slags kurs ,eller opplæring på noe nytt...

 

Mye positivt for deg fremover:-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bastian`s mamma :-)

 

Klarer ikke å få inn noen fler barn på deg akkurat nå, men det betyr absolutt ikke at du ikke kan få fler...

Får inn at du muligens er litt sliten nå , eller at det er noe du har litt problemer med og det virker som om dette skygger litt over spørsmålet om flere barn..

Vet ikke om dette stemmer ,eller ikke - men det er det kortene forteller meg i dag.

Du må gjerne spørre meg igjen senere, eller høre med noen andre -og det kan godt være at det bare var litt vanskelig for meg å komme inn på deg:-)

 

Ønsker deg lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg 080481

min mann 040179

 

vår datter 220804

 

kan du se når vårt neste barn kommer og hvilke kjønn. kan du også se hvor mange barn vi kommer til å få tilsammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg 140379

han 180871

 

er egentlig ferdig med barn, men siden jeg ønsker meg flere, så lurer jeg på om det kommer flere barn.eller om vi har fått dem vi skulle ha?

kan du se om det blir bryllup på oss negang i fremtiden. og hvordan blir det med økonomien?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Charlie21 :-)

 

Får inn masse problemer mellom dere, uoverenstemmelser og følelsen av å bli dolket i ryggen..

Tror nok du gjør det rette med å stoppe samværet slik at ikke datteren havner midt i mellom dere -hun har det nok tryggest hos mor akkurat nå..

Jeg tør ikke gå inn på spørsmålet om han ruser seg eller ikke, for det ville jo vært fælt hvis jeg tok feil på dette området..

 

Ser et varig forhold på deg til neste år. Ser ut som om du treffer ham i løpet av sommeren og at han er en pålitelig familie-mann som du koser deg sammen med.

Det ligger store forandringer for deg framover, men ser ut som om du først må legge hele forholdet ditt med eksen bak deg og finne roen med deg selv, før du blir klar for et nytt forhold.

Forstår godt at du føler deg ensom, jeg har vært alenemor sjøl og vet hvordan man savner noen å dele ansvaret med...

Men husk at du har en skjønn liten datter som elsker deg overalt på denne jord, og du KOMMER til å finne kjærligheten igjen!!!

Husk å ikke gruble for mye og vær glad i deg selv!!

 

STÅ PÅ og lykke til!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann brumm-mamma :-)

 

Ser ut som du blir gravid et stykke ut i neste år. Får ikke inn nøyaktig mnd.....For meg ser det ut som om alt går bra og at det blir en liten gutt.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budeia 81 :-)

 

Ser ut for meg som om du blir gravid over på nyåret rundt jan/febr.

og at det blir en liten jente:-)

 

Ønsker dere lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ullpurka :-)

 

Fikk faktisk opp veldig gode kort på dere to sammen. Virker som om det ville blitt både kjærlighet, harmoni og et godt partnerskap dere imellom.-så dersom dere klarer å finne tilbake til hverandre tror jeg det hadde blitt et veldig bra forhold !!!

 

Go for it girl!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lurvetuppa :-)

 

For meg ser det ut som om du blir gravid rundt omkring juletider, med en liten gutt.

 

Det ser det ut som om du kommer til å få to gutter og en jente:-)

 

Lykke til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann mamman til luringen :-)

 

Ser veldig positivt ut for dere i kortene. Ser både kjærlighet og harmoni.

Tror det er viktig for dere å snakke ut om det å respektere hverandre.

Vet jo ikke om dette stemmer, men får dere opp som flinke mennesker som er flinke å snakke for seg og at det kan være viktig for dere å ha rett . Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men ser ut som om ingen har lyst å gi seg når dere begynner å krangle.

Men får inn mye kjærlighet til hverandre - Dere elsker den annen part mer enn det dere forteller og det gjelder begge to:-)

 

For meg ser det absolutt ut som om det er liv laga :-D

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sunny - juni07 :-)

 

Kan jo selvsagt ikke gi noen garantier, men jeg får opp at det går helt fint jeg og at det er en liten prins du bærer:-)

 

Ønsker deg masse lykke til!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...