Gå til innhold

BLE RIMELIG LANG DEN ANDRE TRÅDEN - Skriv her hvis det er flere som vil bli spådd :-)


Elastica

Anbefalte innlegg

Skal prøve å tømme den andre tråden..

Men håper alle nye skriver på denne:-)

 

Prøver å svare så fort som mulig ,men det kan nok ta litt tid desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Elastica!! =)

 

Jeg har begynt med akupunktur nå =) Går til ei dame jeg ble anbefalt å kontakte hvis det gjalt barnløshet. Ringe en annen først som sa det.

 

Tror du det hjelper med akupunkturen på meg da? Jeg:210182

 

Ellers har jeg vært til gyn. Legen ville sjekke ut om jeg hadde cyster, for han trodde han så det under en vanlig gyn.undersøkelse. Gyn. tok innvendig ul på meg, og fant ikkeno galt =) han sa jeg var helt perfekt inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg jobben jeg har søkt på og vært på intrvju til? Vet det står mellom meg og to til..

 

251072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på den andre tråden også, står snart for tur der, men hvis jeg ikke blir svart der, er jeg her også:-)

Lurer på når vi blir gravid igjen(prøver ikke riktig enda)? Og hva kjønnet blir?

Hvordan ser framtiden ut for meg jobbmessig?

Jeg er født 170577

Han er født 160766

 

Håper på svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lurte på om du kunne hjelpe meg med noe. Har fått vite at pappaen til barnet mitt og samboeren hans ruser seg. Jeg har stoppet samværet å er veldig redd for at dattera mi har blitt utsatt for ting hun skulle vært skjermet mot. Kan du se om det finnes rus i bildet?

Jeg er født 12.06.85 og dattera mi er født 08.10.05 og pappaen er født 13.08.82.

 

Å kan du se noen forhold på meg videre? Jeg er så ensom :( Har hatt et par forhold det siste året men ingen av de har funket.

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan du se om vi får et barn til og om svangerskapet går bra?

Blir det evt. barnet friskt? Kjønn?

Hun 040767

Han 060473

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! skjønte nå at jeg måtte hive meg på denne tråden for å bli spådd. Er i min 5 pp og har en sønn på to år. Jeg er skytte og er født 06.12.81. Han er vannmann og er født 03.02.76. Kan du se når jeg blir gravid? (Hadde en SA for 1 mnd siden) Kan du evt. se kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elastica

 

alenemor til to herlige jenter på 8 år og 6 uker lurer på om jeg kommer til å møte mannen i mitt liv snart og slå rot. Ble forelsket for første gang som 28 åring, men vi er ikke sammen i dag. Har vi evnt en fremtid sammen? jeg er født 11.07.74 og han 08.04.81

 

tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elastica!

 

Jeg vil gjerne bli spådd!

Når blir jeg gravid, og hvilket kjønn får barnet? Kommer vi til å få flere barn senere?

Jeg er født 171179, og han 250376

 

På forhånd takk,takk,takk!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, prøver meg jeg også! :-) Du har tidligere spådd meg ang. jobb, men nå lurer jeg på noe helt annet... Nemlig ekteskapet mitt. Vet det er skummelt å spørre om slike ting, og jeg kommer ikke til å legge opp livet mitt etter hva du svarer her altså. Men siden det svinger sånn, hadde det vært interessant å høre hva du sier... Jeg er født 250478, mannen min 200774... Vi har hatt mange opp- og nedturer, som seg hør og bør i et ekteskap, men det ligger en del bak for å si det sånn. Ser du hvordan det går med oss? Er det liv laga, som det heter? :-)

 

Tusen takk for at du orker å spå alle oss som lurer på alt mulig rart!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du kikke litt på meg også?...

 

Jeg er gravid i 7.uke og lurer veldig på om svangerskapet vil gå bra eller om det vil ende i MA/SA?... Bare vær ærlig på det du ser, jeg tåler det!

 

Og så lurer jeg selfølgelig også veldig på om det er jente eller gutt jeg får da:o)

 

Jeg er født 09.10.77 og min samboer 22.04.74.

 

På forhånd tusen takk:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Elastica

 

Lurer på om du kan se når jeg får EL neste gang.

 

Jeg fikk besøk av TR 2. oktober.

 

Jeg er født 30.01.72

Han er født 08.08.84

 

Ser du noen graviditet på oss?

 

Håper du ser graviditet på oss snart... Og undrer på EL også? Kommer den før planlagt?

 

Håper du har det fint om dagen Elastica..

Dere er så snille dere "spådamer"..

 

Klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elastica!

 

Håper du kan ta deg tid å se på meg når du orker=o)

 

Kan du se når sambo gir etter og har et ønske om en til snart?

 

Kan du se om jeg blir gravid snart??

 

Sambo 260779

Meg 220682

 

Tusen takk=o)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare limer inn det jeg hadde skrevet på den andre tråden :)

 

Hei hei! :)

 

Du har sett på meg en gang før, og da så du graviditet i juni eller juli. Dette stemte imidlertid ikke, men, det som skjedde i juni, var at samboer skiftet mening om dette med familieforøkelse. Kanskje det var det du så? Jaja, jeg spekulerer ikke så veldig i dette her. :)

 

Ser at du har en hel del her å gjøre, så om du får tid etter hvert, så hadde det vært koselig om du hadde tid til å se litt på meg angående graviditet, og når du tror det skjer. Jeg er født 020484, han 210483. :)

 

Takk og klem.

Anne-B :)) SkjerDetNoeSnart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg får flere barn, og i tilfelle når?

Jeg har hatt SA og håper jeg slepper det flere ganger nå.

Hvis du spår mer enn en ting lurer jeg på jobben, hva skjer med den?

Får jeg fast ansettelse?

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

Hva ser du på meg?jeg er født 19.12.79, han 09.08.77.

Graviditet ,kjønn/når??og ellers om forholdet og fremtiden?

takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...=)

 

Kan du spå meg..?=) Når blir eg gravid, og hvilket kjlønn blir det...=)?

Eg er fødd:29.04.85

Han er fødd:09.07.83

 

På forhånd takk..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det håp?

 

Jeg hadde blitt veldig takknemlig om du kunne ha sett etter om når du kan se en graviditet på meg. Vi er i vår 13. pp. Han er født 22.05.73 og jeg er født 10.11.73.

På forhånd tuuusen takk om du gidder ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har en liten gutt og jeg lurte på om du kan se om det kommer noen flere barn i fremtiden, eventuelt noe annet som skjer og som man bør tenke på.

 

Jeg: 170474

Han: 101073

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...