Gå til innhold

kjære juhujenta:) gratulerer med ny spå side:) vil du være så snill å ta en tiit her?


Lillegull og spiren

Anbefalte innlegg

hei du:)

 

jeg har selv spådd litt og har vært endel inne på din baby på spådidene..

jeg var inne på "bli gravid"sidene her om dagen og da ble det mye styr fordi jeg skrev et innlegg til deg av en person..

så jeg ble litt sint og fortvilet at andre skal bestemmer hva og hvor jeg skal skrive.,,men nok om det...

 

jeg og samboerne min har bodd sammen i 5 år,og nå er det på tide med barn:)

 

jeg er født 08.04.84 og han 27.06.80.

 

jeg har el disse dager,men vet ikke helt når...kansje i dag,for jeg har litt vondt i magen..

 

jeg lurer på om du kan se om jeg blir gravid denne pp?

dette er vår 3 pp:)

 

stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Baas:=)

 

Her kan jeg svare deg trygt vettu, uten at det skal bli oppstyr. Men husk at jeg er ingen spådame, men føler ting på meg. Men kan ta feil også.

 

Det jeg føler sterkt, er i hvertfall at du kommer til å bli gravid. Mulig denne mnd eller i November:=)

 

Krysser fingrene for deg.

 

PS....

 

Siden du føler ring også, kan du føle noe med meg om graviditet??

Jeg er inne i min 2 pp. Var hos gynokologen om fredagen som var og da så hun EL min var på vei. Jeg er på dag 10 eller 11 i dag.

Føler du graviditet med meg denne mnd????

 

Stoooor klem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du:)

 

det første som slo meg da jeg leste innlegget ditt var at du er gravid,,eller blir det veldig fort...jeg tørr ikke si helt sikkert at det er denne mnd,men jeg føler at vi kommer til å bli gravid ganske så likt,,,så dette kan jo bli spennende:) jeg får også frem ei jente på deg:)

jeg kan ta feil,så ta det med en klype salt..sånn at man ikke lever etter spå dommer..

 

får opp noe med en hund jeg...hmmmmm...vet du noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så spennende. Jeg har jo EL nå en eller annen dag denne uka, så er spent på om det klaffer denne mnd for meg.

 

Tenk om vi blir gravid begge to denne mnd. Hehe, hadde vært koslig det.

 

Hæ, hund??? Får du opp noe med en hund med meg??? Jeg har ikke noe hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenk om vi blir gravid likt:) vi får holde kontakten,,,så får vi se hva som skjer med magene våres etter vært:) husker i alle fall navnet ditt..

vi kan jo skrive fast med hverandre på denne tråden,så har vi alt samlett??

det gjorde vi andre spå damene inne på din bay,,for da er det lettere å finne frem og huske hvem den ekelte er..

 

nei jeg får ikke frem at du har hund,men jeg får frem noen som har det i nærheten av deg eller som kommer til å kjøpe seg en hund i nærmeste fremtid..siden denne hunden dukket opp,,måtte jeg bare spørre..

 

kan jeg få fødseld datoen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi kan bruke denne tråden sammen til å skrive med hverandre, så blir det samlet:=)

 

Krysser fingrene for at vi blir gravide denne mnd. Jeg har nemlig vanskeligere med å føle på meg selv skjønner du. Jeg ble gravid fort før i hvertfall. Og søndag 1 oktober fikk jeg ordentlig mensen tilbake etter p-pille slutt for litt over 2 mnd siden.

 

Hmmm, det med hunden var rart.

 

Jeg er født: 03.07.79

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke noe spess med denne hunden,men jeg ville bare nevne det,siden det dukket opp en hund:)

 

ja jeg føler at vi blir gravid ganske så likt,,,tenk om det skjer da:)åååå jeg vil så gjerne bli gravid...jeg har ingen barn fra før,,så dette blir første gang for meg,,

 

dukker det noe mere opp på meg? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym følte at det kan ta tid med meg:=( Jaja, vi får se da. Jeg og min kjære har i hvertfall mye sex, så det bør jo klaffe snart da. *Håpe*

 

Jeg får opp at du er ei veldig snill og omtenksom jente. Som liker å glede andre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det stemmer...jeg tenker på andre,mere en jeg tenker på meg selv..så jeg kan bli litt sliten til tider..

 

hmmm...jeg tror jeg har el i dag jeg..har i alle fall masse murringer i magen..så da lønner det seg kansje å hoppe i høyet denne kvelden..hav får du opp der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der er vi like. Jeg også tenker så mye på andre og vil at alle skal ha det bra.

 

Jeg sier bare ha sex i kveld...Noe sier meg at det kan klaffe denne mnd med deg:=)

 

Jeg EL tester ikke, så aner ikke når jeg har EL denne uka. Alt jeg vet er at gynokologen sa om fredagen at hun så at EL var på vei....Så her blir det mye sex nå ja:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...