Gå til innhold

SAVNER EN TING...ÅÅÅÅÅ....


ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Før var jeg cocacoliker...men det klarer jeg meg fint uten..jeg klarer meg fint uten røyk å,men jeg har så lyst på energidrikk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

åååååååååååååå....powerade orange synes jeg er så god..elsket den før å,men nå kjenner jeg abstinesene kommer bare jeg nærmer meg brusskapet på jobb....jeg kan jo drikke 1 l om dagen,men vil ikke gjøre det...

 

er det en liten dum ting dere savner å...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri trudd at jeg skulle savne det ,men jeg savner å ta bayleys ilag med vennene på fest... Drikker veldig sjelden til vanlig ,og derfor synes jeg det er rart at jeg savner akkurat det.. Synes det er dum ting å savne ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var skikkelig glad i sjokolade og skive med jordbærsyltetøy før jeg ble gravid - nå klarer jeg det ikke!!! Blir dårlig bare jeg tenker på snop!! Derimot kan jeg spise meg ihel på KÅLRABI av alle ting!!!! Det er bare så snacks! Kutter den opp i tynne strimler, så er det bare å gomle i vei:) Ellers har jeg skikkelig dilla på alt som har MYE smak. Bruker masse krydder på maten merker jeg..rart dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner bare røyk og øl jeg :) Mest på grunn av det sosiale egentlig. Er i et miljø hvor man ofte går ut og tar seg en pils, (de fleste av vennene mine er studenter...) Og så kaffe da, jeg er veldig glad i kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner rødvin på kvelden (ikke det at vi pleier å drikke dette i uka da). Men spes når vi spiser god mat sammen:)...og han sitter med litt...hehe.Men det gjør ingenting...JEG SKAL JO FÅ EN NYDELIG BABY TIL:)!!mmmm..gleder meg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner min daglige cappucino, det var liksom dagens lille høydepunkt på jobb... har ikke drukket kaffe på... to måneder?? Jeg savner kosen, ikke smaken, for jeg blir kvalm av tanken på å drikke det. Men dagen på jobb mistet liksom en liten dimensjon, det er trist, og jeg håper jeg klarer å drikke det snart igjen.

 

Forøvrig klarer jeg heller ikke sjokolade lenger, selv om jeg liker det godt egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som er glad i øl:

Det er kommet en ny Munkholm som bare er kjempe god!! Helt uten alkohol, men med riktig ølsmak : ) Jeg fikk en sånn i helgen og fikk nesten dårlig samvittighet... Kan jo være et alternativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...