Gå til innhold

Noen som har følelse av hva de får allerede nå?


☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

Det har jeg!

Tror jeg får jente denne gangen men skal sies at jeg ALLTID tar feil, både på meg selv og andre.

Har faktisk aldri hatt rett jeg hahaha1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

innbiller meg at det er en gutt, selv om det kinesiske fødselskartet sier jente...

 

merker at jeg er veldig spent på det allerede nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen anelse!! Begge de to forrige gangene har jeg visst hva jeg fikk - helt rart men sant!! Fikk en gutt for 5 år siden, gikk rundt og kalte magen for "han" hele sv.skapet. To år etter ble jeg gravid igjen, og da VISSTE jeg at et var en jente:)

Nå har jeg ikke peiling...men er kanskje ikke så opptatt av det heller siden jeg allerede har en av hver...? Uansett, så skal jeg vite det på ultralyden:)) (så sant det går an å se det da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal også vite det på UL hvis det synes :)

Tok feil sist men var overlykkelig da jeg fant ut hva det var, har ikke noe å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også vite. Sist ante jeg ikke hva som var der inne, og det var umulig og se på UL. Det ble ei jente. Alt er annerledes nå, så da blir det muligens en gutt da! Noen som har guttenavn forslag forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har et fint navn til deg: Christoffer!! Hehe for det heter min sønn ;)

Vi har bestemt oss for Nikolai eller Thea vi da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg går det litt opp og ned. Har heile tida trudd at eg kom til å få ein gut først (som første baby altså), men i det siste har eg fått litt jentefeeling. Veit ikkje, men heller mest mot gut framleis. Det spelar jo inga rolle.

 

Blir det gut skal han heite Elias (vi følgjer den meksikanske namnetradisjon med oppkalling etter far, så han blir Elias den fjerde *hihi*)

Jente? Veit ikkje, men det må vere eit namn som lett kan uttalast på spansk. Constanse er eitt namn vi tenkjer litt på, gjerne saman med eit kortare namn foran (Ada, Oda) Elles har vi tenkt litt på Amalie/Emilie, Aída, Eira...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er gutt, og som deg gjetter jeg ofte feil, så hvem vet? ;-) Eller kanskje det bare er en vanesak, med to gutter fra før ville det liksom vært underlig å få jente nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...