Gå til innhold

Hvor tidlig begynte dere å kaste opp..?


doble

Anbefalte innlegg

Er ikke noe kvalm nå. Er 4+3. Sist begynte jeg å spy i uke 6, men tror jeg var mye kvalm før det den gangen. Håper jeg ikke får sånn kvalme denne gangen. Noen som har spydd med 1.mann og ikke med 2.mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spøy som en gris forrige gang, fra jeg så krysset omtrent. Nå er jeg bare 5+5, men jeg har bank i bordet ennå ikke spydd! Er noen få ganger litt kvalm men ikke i nærheten av sånn exorsist spying som sist. Takk og lov. Jeg håper det ikke kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk ja. Jeg spratt igjennom forrige svangerskap uten kvalme. Nå er jeg halvdau, og er bare 5+4 eller noe sånt. Ble kvalm FØR IKM, så det er helt sprøtt.

Hadde en topp dag i går, og trodde akupunktut var løsningen. I natt har jeg sovet lite og dårlig, med påfølgende sjøsyke hele dagen. Jeg spyr ikke, men det er vel helst for at jeg har en sinnsykt høy terskel mot akkurat det. Hater det!

Så jeg teller ned mot 29 november. Da skal det i følge babyverden være slik at kvalmen for mitt vedkommende bør gi seg...

Krysser fingre for at du IKKE blir spysjuk, altså!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 26, snart 27 og spyr enda. Har gjort det omtrent fra dag en!!!!!

Hadde det ikke slik i de 3 første svangerskapene...................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare ærlig jeg ;o) Ikke sikkert du får det slik. Jeg hadde det jo ikke med mine 3 første.... Det var gutter. Nå vet jeg at vi får jente. i tillegg har jeg fått bekkenløsning. Hadde heller ikke det de andre gangene ;o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm. Akkurat.Hadde litt bekkenløsning på slutten sist, hjap mye å sove med pute mellom bena, men det vet du vel ;o).

Førstemann er en gutt her og. Mistenker denne spira til å være jente, er det slik at det har en sammenheng? Og i såfall, hva er forklaringen på det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om det er en sammenheng........ Tror alle svangerskap er litt forskjellig fra mor til mor ;o)))))

 

skal dere vite kjønn på UL? Når skal dere på det??

 

ligger med pute ja, men den forsvinner så fort jeg har sovnet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke når det blir UL, har ikke vært til legen enda. Det er jo veldig tidlig, så det haster ikke.

Tror ikke jeg vil vite om det er jente eller gutt, jeg har et meget aktivt shopping-gen som ikke er godvenner med VISA kortet... ;o)

 

Har du handla mye? Det jo sinnsykt mye fint, både til gutter og jenter...

*krible-krible*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei egentlig ikke. Vært utrolig heldige og fått masse.... Kjøpte vogn i dag. De og litt klær er vel det eneste vi har kjøpt..........

 

Bilsete, babygym, vippestol, lekegrind, leker, dyne, pute osv har vi fått ;o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit! Hjelper godt på det!

Fikk masse til førstemann, så jeg har vel det meste. Men skulle det bli jente er det litt jenteklær som må trylles frem. Ser ikke så mørkt på det, gitt!! *ler*

nei, nå må jeg ta kvelden!

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...