Gå til innhold

Har dere bestemt dere for hvor dere vil søke fødeplass da?


☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

Det har jeg!! Har stått mellom Riksen og Ullevål men selvom Riksen er nyest og sikkert finest tror jeg at jeg går for Ullevål siden de har det hotellet :) Er avhengig av å ha min kjære der, var så koselig sist!!

Fødte på Aker sist men det er jo nedlagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal søke på Tønsberg, siden jeg bor i nærheten. Første fødselen gikk så fort, (3 timer og 50 min), så jeg tør ikke satse på Oslo nå (midt i rusjen og greier:§ uff) Litt langt å kjøre med veer:§ Fødte på ABC på Aker sist. Det var kjempe fint:) Blir altfor langt denne gang. Bodde nærmere sist. Har hørt at Riksen er bra! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje, har jo mest lyst til å føde i Oslo då. Hadde vore koseleg å få føde på Ullevål så mannen min kan bu på hotellet, men men... Får sjå, må vel søke snart for å få plass i Oslo, det er jo sånt press her. Må til legesjekk først då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel TSS som sist. Fornøyd med hele opplegget der egentlig. Dessuten føder jeg kjapt, så jeg må ta det nærmeste alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel naturlig med Ullevål siden vi praktisk talt bor i gåavstand dit., men har forstått det sånn at det er så mange som søker seg dit at vi som bor her gjerne blir sendt til SIA ol. Bakvendt spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her blir det SØF, seff. Fødte der sist. Da drev de og pusset opp, og det trengtes. Husker jeg var på omvisning der da jeg var ca seks mnd på vei, og da begynte jeg og mange av de andre gravide damene og gråte. Det så så stusselig ut. Grått og trist og slitt. Men nå er det sikkert blitt kjempefint der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...