*3barns mamma* Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 jeg har en sønn på 16mnd og vi har ikke pakket vekk lekegrinden. bruker den lite men, han trives der. bruker den hvis jeg skal røyke, vet at mange sikker blir provosert av at jeg røyker men,nå gjør jeg det. ikke det som skal være emne her. når jeg skal ned i kjelleren å vaske klær eller opp for å gå på do...er dette helt teit å bruke grind enda? synes det er greit at han ikke springer rundt alene i stuen når jeg ikke er der. kjekt å høre deres syns punkter:) ha en fin helg:)
.Ann. Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 har aldri brukt det, men er sikkert praktisk. har ingen fordommer jeg, bare han ikke blir sittende for lenge da.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 trur motstanden mot leikegrind forsvunnet. Det kommer helt an på bruken. Er barnet vant med å vere i grinden og liker seg der er leikegrind ikke noe problem. Har en med justerbar bunn, og begge gutta har brukt den. La dem der fast om morgenen etter frukost, slik jeg fikk ryddet opp. Det var stor stas. Ellers var de der om jeg måtte gjøre noe - toalett besøk eller noe som hastet. Det var trygt å sette dem der. Lillebror brulte dem mest. Storebror var litt sjalu, så når vi hadde lesestund lå lillebror og undersøkre tærne sine i ti minutt. Fungerte helt fint. Men selvsagt, barn skal få utforske hele huset og bevege seg fritt - men da vil jeg vere der.
Mille** Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har aldri hatt behov, men hvis man kun bruker den som en sikkerhet når man selv har ett ærend en annen plass i huset så syns jeg det er helt greit. Regner med du går ut å røyker og da er det jo greit at ungen er i sikkerhet i stua. )
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Vi pakket den nettopp bort. Siden tulla er snart 18 mnd nå så regnet vi med at det var trygt å gå på toa uten å sette henne der. Hun har aldri likt grinda, så vi har kun brukt den til nødstilfeller. Som f.eks når vi må på toa og når vi måtte vaske hus og hun var litt for behjelpelig
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 vi har hatt lekegrind siden poden var ca 6mnd, men det er veldig lite han er oppi der. er helst på morran når jeg skal dusje, så han ikke finner på pøbelstreker..hihi og noen ganger når vi vasker og han helst vil oppi bøtta.....
**synne** Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 skulle ønske jeg hadde en sånn grind! Er så lei av å alltid ha henne med når jeg skal på do, lage middag, vaske klær... Tror vi kjøper en når nr 2 kommer.
~chess~ Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Vi bruker reisesenga som lekegrind i stua og det er veldig praktisk. Bruker den bare en kort stund og han syns det er gøy å være oppi der. Men han sier fra hvis det blir for lenge...
*3barns mamma* Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2006 tusen takk for svar. så da er det ikke teit å bruke den litt til forde om han er 16mnd nå. han er en av dem som stor koser seg oppi der og har vert der fra han var 6mnd. kan godt sitte å leke der også men,det er skjeldent han gjør det nå lengre. og har aldri misbrukt den syntes jeg. han får masse bevegelse ellers i hus og ute så vondt har han ikke av å være oppi avogtil. ja,jeg røyker ute og er derfor jeg syntes det er greit å ha han i grind så han ikke ramponerer hele huset, hihi.. iallefall tusen takk for svar. ha en fin helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå