Gå til innhold

Noen av dere som bruker albyl e og /eller crinone?


jordbærsjokolade

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg har fått dette skrevet ut fra legen og lurer litt på hvordan jeg skal ta det...annenhver dag eller hver dag? Legen min har skrevet annenhver dag på restepten...men Andre jeg leser om bruker det hver dag. Hva har dere eventuellt fått beskjed om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar albyl E 75 mg hver dag, for å forebygge svangerskapsforgiftning. Men hvis legen din har skrevet annenhver dag, så villa jeg gjordt som legen skriver jeg, til du får sjekket det opp. Det er bare å ta en telefon til legekontoret og legge fram problemstillingen, så sjekker de det for deg. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar crinone hver kveld (forhåpentligvis minst fram til og med uke 12).Hvorfor tar du Albyl e? (hm..burde jeg også det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk Crinone når jeg testa positivt. Det sto at jeg kunne bruke det annenhver eller hver dag. Jeg valgte å ta hver dag. De fleste gjorde det.. Jeg tok hver morgen frem til uke 11..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tar Crinone, Albyl E og Fragmin hver dag. Fikk beskjed fra legen på Rikshospitalet om å ta dette etter utredning for habituell abort. Men, dersom legen din har sagt at du skal ta dette annenhver dag, ville jeg ha fulgt legens anbefaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...