Gå til innhold

Lone :D


Gjest

Anbefalte innlegg

GRATULERER igjen og velkommen hit.. ;) Godt å ha noen "kjente" her inne.. Kanskje juhujenta og majamor kommer etter?? Det hadde jo vært kjempemoro ;) Hvordan er stemningen hjemme hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Trine :0)

Her hjemme? Joda, sambo ble blid han og litt overrasket. "Ja, vi kan jo sette inn annonse ang. campingvogna med en gang, den får vi nok ikke brukt neste sommer", sa han. -Typisk mannfolk å tenke sånn. Dessuten skal vi bygge på neste sommer. Hi hi..Jaja..det ordner seg nok.

Han var glad tror jeg, men tar ikke opp emnet sånn uten at jeg nevner det, eller at det er praktiske ting. he he

Han er nok i sjokk enda. Og det er nok jeg og. Har ikke helt gått opp for meg.

Hva skriver du om hvor langt du er kommet? 5 uker eller 6 uker? I sv.skaps-kalenderen vi fikk fra gullsmokken.com, sto det 6.uke i dag. Blir forvirret jeg.

 

Jaja..Er enig med deg i at det er koselig at det er noen kjente her inne. Men jeg kommer nok til å holde øynene opp for de som ble igjen på Bligravid. Spennende å se neste måneden... :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja, mannfolk tenker vel med en gang på alt mulig annet.. vi skal skifte panel på huset neste sommer vi.. Hehe.. Men men.. Vi ønsket oss VEEEEELDIG barn nå, og barnet er sååååå velkomment :D samboern ble helt stum han, så lurte han på om jeg tulla med han.. I dag har han bare kosa med magen min og snurra rundt her som en annen gal høne.. Hehehe

 

Jeg har kommet til uke 5 i morgen står det her inne på BIM iallefall..

Jeg hadde siste mens første dag 30.08 jeg da.. Men spennende og høre etterhvert om de justerer den terminen som kom da..

 

Kommer nok til å følge med der inne jeg også.. Klarer liksom ikke helt og gi slipp på den gjengen der inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. akkurat.. Min var stabil på 28 dager... Selv om jeg bare hadde den 2 ganger etter slutt på pilla.. Trodde ALDRI det skulle gå så fort etter åtte år på pilla..

 

Spennende å følges ja.. Har du vært inne på skravlesiden og lest innlegget om bilsæla? Jeg blir så provosert jeg altså.. Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som helsepersonell så blir jeg helt forskrekket over at folk ikke skjønner konsekvensene for den avgjørelsen der.. Haf.. Selv som privatperson blir jeg skikkelig skremt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff. Hvorfor ikke skaffe seg et gravidbelte til 350kr når de bruker tusenvis av unødvendige kroner til babyen som er bare dilldall. Alle har råd til 350kr for sikkerhetens skyld. Jeg bruker alltid belte. Prinsipp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja.. Jeg syns det der er skikkelig ekkelt altså.. Jeg ser skadevirkninger av det å ikke bruke bilbelte hver eneste dag desverre... Alt for mange som ikke bruker det.. Og det ender desverre ofte ganske tragisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beundringsverdig jobb du har Trine. Hadde jeg aldri klart. Tar for lett til tårene. Hvor lenge kan du kjøre ule-bil med kul på magen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 100% inne på en ortopedisk traumepost på sykehuset, men kjører litt sykebil når det er ledige vakter og jeg har fri. Siste langvakt i ambulansen skal jeg ha den 18.oktober.. Da kan jeg ikke ta på meg mer der... På grunn av tunge løft, stressende jobb og mye ulykker utover høsten\vinteren er det greit å kaste inn håndkle.. Dessuten hender det ofte at vi får oss en smell her og der, og det er jeg ikke lysten på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Det er sikkert også en hard fysisk jobb ja.

jeg er bare assistent på småskolen jeg. Men det hender jo at de (ungene) gir deg mange harde trøkker under lek og omfavnelser :0) Får se hva som skjer. Ettersom terminen er i begynnelsen av juni, vil jeg ikke få være der til skoleslutt, og det er jo litt synd. Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er mye bæring av gamle damer ned trapper osv.. Og VELDIG mange er overvektige.. Og jeg tar ikke sjansen på å gå på tryne ned ei trapp.. Ungene på skolen er nok ganske aktive, og flyr på deg for å gi deg klemmer i fleng.. Hehe...

 

Ja, i begynnelsen av juni er vi vel ganske store begge to.. Hehe. Så det skal bli spennende og se hvem som føder først :D HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...