Gå til innhold

Gjør det samme som Twig jeg. Blir mye enklere og mer oversiktlig.


Cat.68

Anbefalte innlegg

Ikke denne perioden , men neste trur jeg spiren sitter. Dere får faktisk 2 barn sammen Førts en sønn så ei datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=) Jeg er født 11.06.77. Lurer på om jeg blir gravid ganske snart? Du ser ikke noe tvillinger vel...?? Håper håper...=)

 

Tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cat 68. Jeg trenger deg til å se om jeg blir gravid snart?

Jeg mista denne uke min lille spire og tok utskapning i går, men når blir jeg gravid igjen nestegang? vet du og går alt bra da?

 

Han: 09.februar. 1975

Jeg: 11. januar. 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarakluk

 

Jeg ser ikke flere barn på deg Hva gjelder nytt arbeid så ser jeg forandringer. Men også at du er litt usiker på hvilken retning du vil gå. Får følesen av at du står mellom to arbeider hvor inneholdet er totalt forskjellig. Hvordan du en velger vil det gå godt for deg, siden det passer deg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ!!!!!!!

Tvillinger??

Wow... da hadde jammen mamma rett, da.

 

Jeg skulle egentlig vaert tvilling selv, men mamma var saa daarling da hun gikk gravid med meg, at det kun var nok naering til en baby... meg. :)

Samtidig er jeg 3. generasjon paa farssiden, og har derfor anlegg til aa faa tvillinger. :)

 

Sitter her og kjelver!!!

Dette er skummelt. (enda saa mye erfaring jeg har innen for det alternative feltet, er det spennende naar totalt fremmede ser saanne ting.)

 

TUUUUUUUUUSEN takk for at du saa paa meg. :)

Har fulgt med paa traaden om Rikke og har visualisert at eieren finner henne hver kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tittentei;

 

Ja jeg får frem at det er en veldig dominant persom der som styr litt vel heftig overfor din sønn. Trur ikke hun mener å være slem akkurat mot honom men hun er for brå og brøytende, og har en måte å være på som din sønn skremmes av. Kortene råder meg til at dere må ta dette opp med styreren og det vil gå seg til. Ellers får jeg frem at dette er en gøyal liten tass. han får meg til å smile ;o)). Men han er ganske var og liker ikke når det blir høymeldt kjefting. Da trekker han seg unna. Han kan godt ta kritikk men han vil blir snakket til på et rolig nivå. Får faktisk følelsen av at han ugiller alt om har med høye lyder å gjøre . Kan det stemme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei cat 68 :) spår du også?? d visste eg isje,litt treig te å få me meg ting tydeligvis..he he...kan du se på meg når du orke å har tid?? j 15.03.79 traff en 78 model for snart 4 uker siden,komme me te å bli i sammen?? ser du graviditet på meg i nær framtid?? takke på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cat!

 

Ser ut som du er her inne nå!! Kan du spå meg om jeg er gravid nå? Har usikker ikm i dag, imorgen el fredag. Jeg tørr ikke teste!

 

Jeg er født 25.03.79

 

Takktakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Håper du snart blir frisk da :)

 

Jeg lurte litt på gravditet. Mensen er 3uker forsinket. Tok test for 1,5 uke siden, den var negativ.. men jeg får jo ikke mensen..

 

Hva skjer ?

 

Er født 250584

 

Tusen Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cat68.

 

Vil bare si tuuuuusen takk for svar. Så morro at du ser jeg blir gravid i november og at jeg og min kjære får 2 barn sammen.

Jeg håpet på å bli gravid denne mnd da. Siden jeg er straks ferdig med mensen. Sikker på at du ikke ser noe graviditet på meg denne mnd?. November er jo snart. Og jeg føler jo på meg selv at jeg blir gravid før jul. Så dette blir spennende.

 

Tusen hjertelig takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke frem noen graviditet den nærmeste tiden. Da har jeg spått 6 mnd frem. Men kan jo legge ved et senere tidspunkt og se om kortene vil forelle mer da ;o))

Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, har forstått at du legger kort, tarot?

 

Skulle du ville kikke litt på oss, om du ser noe barn snart?

Jeg födt 19/6-71, Sandefjord

Han födt 30/5-74,Göteborg

 

Vi bor i Göteborg og har forsökt å bli gravide i snart 1,5 år. Håller på med Pergotime-kur nå og vi håper så fryktelig på at det skal slå til snart. Jeg blir jo ikke yngre akkurat...

 

Det skulle väre kjempesnilt om du tar deg tiden, tusen takk på forhånd!

Ha det så fint, klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen -håper det går bra med deg altså!!

Nå må du ikke slite deg ut ....

Jeg er f. 9.sept.-68, må bare spørre deg igjen hva du ser siden det ikke klaffet sist..barn? evt kjønn

Du er veeeeeldig flink. Har ingen hast med meg hehe.. Skal være veeeeldig tålmodig -Det viktigste er at du får helsa tilbake!!

 

Stoooo klem XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittentei.

 

Ang sønnen din ble det svart litt lenger ned trur jeg. Ble litt rot dette (hehehe)

 

Men til nedre dl av spørsmålet ditt her.

 

Hehehehe Kjærlighet er det her ja. I massevis.. Har du kan hende allerede møtt ham?? Vel enten hat du allerede truffet ham eller han lurer rett bak hjørnet før jeg ser at du finner den store Kjærligheten. Ser til og med ektenskap. Og husbygging. Alt blir trygt og godt. Økonomisk vil det ikke bli noen problem. Du kan nok trygt kjøpe bilen. Mannen du treffet/treffer, gjetter jeg er en ganske velstående mann ,med en del tyngde i samfunnet. En kjendis av noe slag kanskje. Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... Kan du se på meg også??

 

Jeg: 30.03.84

Han: 13.02.76

 

Evt når du ser graviditet, hvor mange og kjønn...

 

tusen takk om du tar deg tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow!!! dette høres bra ut!!

stemmer at sønnen min ikke liker høylydt kjefting... jeg føler nok kanskje selv også at denne personen er altfor hyggelig når vi foreldrene er i bhg... har tatt det opp, og kommer til å gjøre det igjen om ting ikke forandrer seg. jeg får så vondt av den lille skruen min, for han er en snodig liten kar:) med masse humor og godt humør! i går da jeg hentet han lå han på gulvet og gråt mens hun sto å så på..

 

håper det løser seg.. tusen takk for at du tok deg tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,hei:-)!!

 

blir det noe spire på meg etter hvert??

har prøvd i 17mnd og ikke blitt grvavid enda:-(

så lurer på når det kommer....

 

jeg:040283

han:270682

 

 

tusen takk!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:))

 

jeg lurer på om du kan se kjønnet på spiren min jeg??

 

jeg er født 270283

min samboer 281177

 

dette er vårt første barn og terminen er foreløpig 140407.

 

ser du om jeg føder før el. etter termin, og om jeg føder normalt, og det går greit??

 

tuuusen takk på forhånd:))

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F. 200178

Han 261272

 

Hvor mange barn ser du??

Når føder jeg denne gangen?? Termin 201206 Kjønn??

Dette er barn nr 3...

 

Klarer jeg å jobbe til 3 uker før termin??

 

Takk takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se om jeg er heldig i jobbmarkedet...? Får jeg noen ny jobb før 1 november...?

 

Ser du noen ny spire hos meg? Nå eller senere? Kjønn?

 

 

Jeg: 18.11.1981

Sambo: 04.07.1979

Beibi: 14.07.2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Tusen takk for svar :) Blir spennende fremover da.... selv om det kan ta litt tid! Gøy med gutt!

 

Tusen takk igjen. HÅPER ellers at all den hjelpen du har gitt her inne, fører til at hunden Rikke kommer trygdt hjem :) Så flott med sånne som dere spådamer/klarsynte :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...