Gå til innhold

Gjør det samme som Twig jeg. Blir mye enklere og mer oversiktlig.


Cat.68

Anbefalte innlegg

Om dere skriver dere på her, så spår jeg etter tur. Jeg er fortsatt i litt dårlig form for tiden og kan ikke ta så mange som jeg skulle ønske hver dag. Så skriv dere på så tar jeg dere etter tur. Men vær tålmodige ok.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Haaper du foeler deg bedre snart, da, Cat.

Er ikke bra aa vaere i daarlig form, vet du. *klem*

 

Venter i spenning til du er frisk nok til aa spaa.

Jeg er foedt 15.03.76 i Baatsfjord (Finnmark)

Haaper spiren sitter godt naa, har mistet foer.

Ser du om jeg er gravid naa? Hvor mange barn ser du? :)

 

God bedring!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Cat68.

 

Har ikke hilst på deg før. Så jeg hilser pent. Jeg er også en av de som føler ting på meg her med andre når det gjelder graviditet. Men på meg er det litt vanskeligere å føle på.

 

Kan du være så snill å se hva du får opp når det gjelder graviditet med meg?

 

Jeg er født: 03.07.79

Min kjære: 30.09.72

 

Jeg har ei datter fra før og han 2 sønner fra før. Jeg slutta på p-pillene for 2 mnd siden og søndag fikk jeg ordentlig mensen tilbake. Vi prøver å få barn sammen. Jeg har blitt gravid fort før.

Virker som at syklusen min er i rute nå.

Håper du kan se hva du føler her???? Ser du graviditet på meg snart?

 

På forhånd tusen takk. Og håper du kommer fort i form igjen.

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo!

håper du føler deg bedre snart:)

 

jeg lurer på om du kan titte på sønnen min... har litt problemer med å levere han i bhg når det er en spes person (voksen) som er der, han gråter og klamrer seg til meg.. kan du se om han føler seg utrygg eller noe når det gjelder henne? tror han drømmer mye om natten også, han snakker i søvne og styrer fælt!

han er født 16.04.04

 

og så lurer jeg på om du ser noe om kjærlighet og flere barn på meg? og økonomi... (lurer på ny bil:)

jeg er alenemamma:)

er født 09.10.75

 

god bedring, og tusen takk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

håper at du blir frisk snart:-)

 

jeg har 6 barn,men lurer på om det blir flere?

hvordan blir det med jobb, ser du om jeg får det?

 

på forhånd takk:-)

 

jeg:051269

han:050357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til deg kjære Cat.68, og ta deg den tiden du trenger for å svare :) Venter i spenning.

 

Vi har ei jente på 1 år, er prøvere på nr. 2, og lurer jo fælt på når spiren sitter. Går svangerskap/fødsel greit, og ikke minst. En gutt eller jente :) Kan du også se hvor mange barn totalt? Hadde liksom planer om to, men man vet jo aldri :)

 

Tusen takk du flinke o'store spådamen vår :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring først og fremst;-)

 

Lurer på graviditet, når og kjønn........

 

Har to barn, jenter født 1989 og 01.

 

Jeg født 260469 han 051267.

 

Takk;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Lurer på om du ser når jeg blir gravid med vårt første barn, og om jeg har vanskelig med å bli gravid?

 

Skal gifte oss neste sommer, og har derfor ikke planlagt noe baby før etter det. Men skjer det så skjer det:-)

 

Jeg: 071080

Han: 290174

 

God bedring.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er jeg jammen igjen.... sorry maset. Men ei venninne/tremenningen er gravid. Har termin 9. februar, og jeg lurer på om alt går bra. Du skjønner hun har egentlig fått beskjed om at hun aldri kunne få barn, da hun hadde leukemi som liten, og var igjennom en knalltøff og hard behandling. Så du skjønner at denne babyen er etterlengtet :) Ellers er hun bare 150 cm høy, så jeg er så redd for at ting skal gå galt under fødselen. Ser du også kjønnet?

 

Tusen takk :)

 

Hun er født 031271.

 

Og om du orker.... nok ei venninne født 011070. Finner hun seg en snill mann snart, og blir det barn på henne. Hun fortjener abolutt en "bedre halvdel" snart. NÅ skal jeg ikke mase mer. Tusen takk!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:-)

Håper formen snart er på oppadgående ;-)

 

Lurer vel på det samme som mange her.... kommer det fler(for min skyld) barn hos oss?? evt hva og når?

 

Blir jeg gående hjemme en stund til eller ser du noe jobb på meg snart?

 

Hvordan er det med jobben som min mann er blitt lovet i snart et år... skjer det noen forandringer der?

 

Vi er født: jeg 050478 og han 050862

vi har tre barn!

 

takk takk :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan du se om jeg blir tante til flere søte små? Min bror og svigerinne snakker om en liten til, og jeg venter spent og lurer på når?

 

Hun: 01.08.76

Han: 23.04.73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -lilly-

Heisann!

Jeg lurer på hvor mange barn du ser jeg kommer til å få og når nestemann kommer (om det kommer fler)? Jeg har 2 barn og har også hatt en SA.

 

Lurer også på om du kan se noe på økonomien vår fremover. Og om du ser hvordan det kommer til å gå med vår nyoppstartede bedrift?

 

Meg: 150583

Han: 190480

 

Hadde vært gøy om du tok deg tid til å svare meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

 

lurte på om du ser noe graviditet på meg i nærmeste framtid...og hvilket kjønn i såfall?

Og ser du om eg begynner å jobbe snart? og i hvilken jobb?

og evnt andre ting som dukker opp...

 

 

født 27.08.81

sambo 03.11.83

småen 24.12.05

 

på forhånd tusen takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cat68.

 

Og god bedring til deg, håper du blir fort frisk igjen :)

Vi sluttet på pilla i juli, å går å gleder oss veldig for tiden.

Jeg er født 22.04.82. Og lurer litt på om du kan se om det er gutt eller jente.

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cat68 :)

 

Jeg lurer på om jeg får flere barn, event.kjønn og når (litt fram tid)? Isåfall blir det en planlagt graviditet?

Får jeg meg mere jobb (fast) ?

Hva med kjærligheten og økonomien?

 

Jeg: 050380

Han:120274

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Cat68!

 

Lurer på om du har tid til å se litt på meg også? Jeg er født 28.08.81, mannen 16.03.81. Lurer på om du kan se om vi blir gravide snart? Evt gutt eller jente? Er mulighet for om du kan si når babyen evt blir født (før/etter termin)? Og til slutt lurer jeg på hvor mange barn vi får til sammen, evt kjønn?

 

Håper du føler deg bedre snart:) På forhånd, takk for at du tok deg tid!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. du må ha riktig god bedring. lurer på om du kan se om jeg evt er gravid eller kommer til å bli det i nær fremtid? er født 181078 han 021177

på forhånd takk for hjelpen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god bedring Cat.68

 

Håper du vil spå meg etterhvert.

Lurer på når jeg kommer til å bli gravid, kjønn,og om alt kommer til å gå greit.

 

Jeg: 27.05.82

Han: 11.01.77

 

Takker på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei cat.68

 

Lurer litt på om det blir noen flere barn på oss.Har nå prøvd i over ett år, og blir jo litt frustrert når jeg får besøk av tante rød... gang på gang.

Men vi har jo to barn fra før, en jente 14år og en gutt på 1.5 år.

er det noe håp??det er vel kanskje jeg som er den som er absolutt den største pådriveren her, av meg og min mann......

230673 er min dato, og 250468 er hans..

 

klem

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Cat.68

 

Lurer vel på det som de fleste andre her lurer på....

 

Når blir jeg gravid igjen?? og blir jeg det??

 

Hvor mange barn får jeg totalt???

 

Ser du noe ang jobb?? Lyst å komme meg ut i jobb nå..er litt lei av skolebenken.. får jeg meg en bra jobb??

 

Fødselsdato er 171080

min manns er 170477

vår sønn 240604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser 2 gutter på deg (mulig tvillinger) eller så får du to sønner ganske raskt etter hverandre.. Ja jeg trur du er gravid nå.

 

Dette kan jo også bety at du allerede har 2 sønner, og da ser jeg ingen graviditet i den nærmeste fremtid ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser 2 gutter på deg (mulig tvillinger) eller så får du to sønner ganske raskt etter hverandre.. Ja jeg trur du er gravid nå.

 

Dette kan jo også bety at du allerede har 2 sønner, og da ser jeg ingen graviditet i den nærmeste fremtid ihvertfall.

 

???

 

 

Var dette til meg eller klaraklukk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...