Gå til innhold

Heisann:-) Dere som vil at jeg skal spå.......


Elastica

Anbefalte innlegg

Hei hei! Tusen takk for at du svarte meg på innlegget mitt! Nå har jeg svart deg med fødselsdato og termindato :)

(10.12.79 og 15 april 2007) Jeg lurte på om du kunne se kjønnet :)

 

Du er super!

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:-)

 

For meg ser det ut som om dere får hele 4 barn. Kan se ut som om du blir gravid på sommeren til neste år.Ser ut som om dette også blir en gutt og at det kommer en jente et par år senere:-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*SoRiA* :-)

 

Fikk faktisk sept.sterkt inn, men i og med at vi alt er kommet i okt. så tolker jeg det slik at det er bare å sette i gang og stå på!! Fikk også opp desember som en god måned.

 

Ønsker han lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann #AURORA-med spire# :-)

 

Har ikke så veldig lyst å spå deg om akkurat dette nå når du er gravid og veldig sårbar. Uansett hva jeg får opp så blir det sikkert leit for deg..

Ville bare si at det er veldig normalt å føle det slik som du gjør nå. Du har tross alt hatt følelser for han som er din eks.nå og da vil det være slitsomt å vite at han skal bli far og se ut til å ha det bra -selv uten deg...

Sikkert lett for meg å si men prøv å rette fokuset vekk fra denne eksen. din for det er ikke sundt for deg å gruble så mye over dette. Når barnet ditt blir født kommer hele greia i glemmeboken!!

 

Tror det er mange andre som har følt som deg, men prøv å slå deg til ro med det du har nå -så vil tiden vise...

 

Kos deg masse med spiren din og lykke til videre!!!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ninami med spire :-)

 

Gratulerer med graviditeten! Kanskje alle gode ting er 3..?

Jeg får opp at det går fint nå jeg:-) Med tanke på hva du har vært i gjennom så håper jeg du får tett oppfølging og at du tar godt vare på deg selv. Pass på å få nok hvile og ikke stress for mye.

 

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei clodiz :-)

 

For meg ser det ut som om det blir en liten spire på dere i desember, kanskje til og med før det..

 

Ønsker dere lykke til og håper det klaffer snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snart4? :-)

 

Jeg får opp graviditet på deg ganske snart dersom dere prøver på det :-)

 

Jeg får faktisk opp 3 barn på deg.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann 07.01.07 nr1 :-)

 

Jeg får opp en liten jente jeg og at du føder rundt termin eller kanskje litt over..

 

Jeg får opp 3 barn på deg.

 

Lykke til videre !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) skal ha mensen idag men ingen tegn til den enda.. vanligvis får jeg smerter et par dager før mens men har ikke hatt det. er jeg gravid? på forhånd takk:) jeg er født 040786. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Eg har ei venninde som er født 27.05.76. Blir ho gravid snart, dei har prøvt ei stund. Dei har ei jente frå før. Hadde vore kjekt viss vi fekk ha ein del permisjon ilag :o) På forhånd takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elastica :)

Jeg har skrivet til deg før men har ikke fått svar så jeg prøver igjen.

Er ganske fortvila om dagen, jeg er gift men har møtt en annen fyr. Har kjent han i ca 10mnd og nå så sier han at han savner meg og at han føler mere for meg enn vennskap. Jeg føler også noe for han men er litt usikker på hva. Kan du se litt rundt dette og gi meg svar, det ville bety veldig mye for meg. Jeg får ikke ro i skjela tenker hele tiden vær dag. Vi har daglig kontakt og jeg hvet at det ikke er bra for ekteskapet mitt. Er dette noe jeg bare skal legge på hylla?? Eller kan det bli oss to??

 

Jeg 070875

han 070877

 

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej Elastica

 

Håper veldig gjerne på at du vil spå meg! Lurer på om jeg er gravid, venter tant röd til uken men håper den holder seg laaangt laaanget borte hihi!

 

Får du opp noe?

 

Evt når blir jeg gravid igjen? har prövd i litt over fem mnd nå:-)

 

Meg: 301084

Han: 130269

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne vite når jeg blir gravid og om hva slags kjønn det blir?

 

Tuuusen takk for svar!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

jeg er født 14.10.1986.

har en sønn på 2 år.

har hatt 9 spontan aborter (den siste var fredag 06.10.06)

 

det jeg lurer på er når blir jeg gravid ca.? (raskt/lenge til)

og om svangerskapet fullføres med en frisk baby??

 

på forhond takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann lisekir :-)

 

Jeg får opp en liten jente , men får også opp gutt like bak.

Det kan tolkes som tvillinger eller at du får to tette. Har du barn fra før forresten..?

 

Ønsker deg lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

lurer på om jeg får flere barn? eventuelt når og hvilket kjønn??

 

jeg er født 011282

samboer 280379

 

har en sønn på 6år og en på 2,5mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei zadine :-)

 

Jeg får opp 3 barn på deg. Ser ut som om du blir gravid med neste like over nyttår.

 

Ser ut som om den neste blir en skjønn liten prins.

 

Jeg får også opp et mulig jobb-bytte like over på nyåret.

 

Ser jo ut som om det er mye som skjer for deg på nyåret hehe..

 

Ønsker dere lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper du kan spå meg?

Jeg lurer på når jeg blir gravid igjen og hva kjønnet blir?

Jeg født 170577

Han født 160766

Venter spent på svar nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei Jiter 4pp :-)

 

Ser faktisk ut som om det ligger en graviditet nær deg. Kan se ut som om det klaffer i løpet av noen mnd.

Ser ut som om forholdet til din kjære er litt opp og ned til tider..men at dere er veldig glad i hverandre. Ser ut som om dere kommer til å gifte dere:-)

 

Får ikke inn noe forhold til han andre du nevner, I hvert fall ikke noe varig, men at du har lekt litt med tanken på det.

 

Ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann fox`y :-)

 

Jeg får opp at du blir gravid på vårparten igjen.

 

Når det gjelder økonomi får jeg opp store forandringer. Kan se ut som om dere muligens er eller kommer i en rettstvist eller noe linende et slags oppgjør og at det heller i deres favør. Får opp store forandringer når det gjelder økonomien og kanskje også en form for tap...men snart så går det den rette vegen og økonomien bedrer seg.

 

Klarer ikke å se noe om husbytte akkurat nå, men kan godt se på deg igjen.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

 

Du har sett på meg en gang før, og da så du graviditet i juni eller juli. Dette stemte imidlertid ikke, men, det som skjedde i juni, var at samboer skiftet mening om dette med familieforøkelse. Kanskje det var det du så? Jaja, jeg spekulerer ikke så veldig i dette her. :)

 

Ser at du har en hel del her å gjøre, så om du får tid etter hvert, så hadde det vært koselig om du hadde tid til å se litt på meg angående graviditet, og når du tror det skjer. Jeg er født 020484, han 210483. :)

 

Takk og klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...