Gå til innhold

Heisann:-) Dere som vil at jeg skal spå.......


Elastica

Anbefalte innlegg

Hei igjen Elastica

 

Lurer på om du kan se når jeg får EL neste gang.

 

Jeg fikk besøk av TR 2. oktober.

 

Jeg er født 30.01.7

Han er født 08.08.84

 

Ser du noen graviditet på oss?

 

Klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pip pip, det var denne EL'en da:)

 

klarer du å se når den finner sted denne mnd? vet ikke selv siden det plutselig ble "kluss" i syklusen min:(

 

ser jeg skrev/forklarte litt tullete på forge innlegg, mente jo selfølgelig at det er mulig at jeg har eggløsning når vi er borte fra hvarandre, og at DET passet så dårlig;) uff, kanskje enda mere rotete nå..

 

ja ja. skriv gjerne om du finner ut av det for meg:)

 

klemmer fra meg:)

 

og god helg folkens;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julie80:-)

 

Merkelig at du fikk TR en uke før tiden...Var det mye du blødde da..?

Fikk ikke noe følese for SA, men vet jo noen som blør selv om de har blitt gravide...men det kommer jo an på om det virket som en normal menstruasjon..!

Får opp at den mest fruktbare tiden er torsd.12 -tirsd.17, men fikk mest utslag på lørd. den 12 okt.

 

Ønsker dere masse lykke til og håper din kjære er hjemme rundt el.

Hvis ikke så får du kose deg masse der du skal og satse på neste pp.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære lilly :-)

 

Ja det var ikke meningen å hoppe over deg altså!! Må ha tatt feil på hvor jeg var - hopper jo litt inn og ut av denne tråden da....

 

Får opp 2 barn til på deg en gutt og en jente. De kommer opp rett etter hverandre så det ser ut som tvillinger eller to tette. Jeg får opp graviditet på deg til våren.

 

Ser ut til at det kommer til å gå fint med bedriften og at det er en del mennesker rundt dere som kan gi litt praktisk hjelp til dere:-)

Får opp at økonomien kommer til og bedre seg,sånn jevnt over -men at det kan komme både gode og trangere tider fremover..

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, og tusen takk for svar!!

 

tja, blødde ganske mye lørdagesnatten, og jeg pleier vanlig vis ikke å blø om natten i det hele. er ferdig nå, men har utf. forsatt. ja ja, det ordner seg sikkert tilslutt:)

 

vi satser på at spiren sitter om ikke så lenge:)

mente du lørdagen, den 14?

 

ja, jeg skal ha en fin helg, selvom det kanskje ikke blir noe sengekos:)

 

nok en gang, tusen takk skal du ha!

 

varme klemmer og god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Smurfejenta2pp :-)

 

Jeg får opp en liten gutt på deg og at det er mulig du allerede er blitt gravid:-) Hvis ikke - må du nok ikke vente så lenge for det ligger nært deg.

Har du merket noen sympt. nå da..?

Blir spennende å høre når du har testet!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

Jeg har termin 18. november, og lurer på om du kan se kjønnet på babyen? Jeg har en sterk følelse av at jeg kommer til å føde før termin. Kan du se om det stemmer? Eventuelt hvor mye tidligere? Og aller viktigst: Går alt greit?

 

Ser du flere barn på oss?

 

Min samboer: 01.02.82

Jeg: 14.06.75

 

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei Mowe81 :-)

 

Lurte på om dere har barn fra før og om dere er prøvere no..?

Det er mye lettere å få inn når en vet litt mer fakta:-)

Jeg får hvertfall opp 2 barn på deg en jente og en gutt. Ser ut som om jenta kommer først og at du blir gravid rundt november dersom dere prøver på det.

Ang.fødselen så er det lettere å se på når du er blitt gravid...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lotteteracotta :-)

 

Du har ikke skrevet om du prøver nå, men det ser ut som om graviditet ligger nært deg og at du til og med kan være gravid no..

Vet jo ikke om dette stemmer da :-D

Ser ut som det blir en liten prins denne gangen, men er litt usikker så du kan spørre igjen hvis du vil!!

 

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ønsker nr2 :-)

 

Klarte ikke å få det helt tydelig inn av en eller annen grunn, men det ser ut som til våren....Vil gjerne se på deg igjen hvis du dytter på meg eller skriver et innlegg..

 

Ønsker deg lykke til og håper det klaffer snart!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei tulle..." :-)

 

Gratulerer med graviditeten!! Jeg får opp at fødselen går helt fint og at du føder i juni (vet jo ikke om du tror det stemmer med når du ble gravid..)

Kortene er i hvert fall gode:-)

 

Lykke til med svangerskapet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*mamma til to :-)*

 

Får opp i hvert fall et barn til på deg rundt 2008 en gang. Ser ikke ut som det er så nøye planlagt nei, men virker som om dere blir glade likevel:-)

 

Ser bra ut på kjærlighetsfronten. Litt opp og ned ,men jevnt over fint.

Ser ut som om en av dere kommer til å ta en videreutdanning, et kurs eller beg.i et nytt yrke...

Ser ut som om dere må slite litt med økonomien fremover, men det løser seg litt senere.

Kan se ut som om det blir lettere for deg på jobb-fronten like over nyttår..!

 

Ønsker dere lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei blanco :-)

 

Får opp en liten gutt og det ser ut som om han blir unnfanget på nyåret , dersom dere prøver på det:-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann c_angel :-)

 

Får opp at det ligger litt anspent stemning og at det føles som om ting står litt stille (tar litt tid) i beg. Men at det blir veldig bra etter hvert. Det er hvertfall det kortene sier ang. den 13 okt.

 

Ser ut for meg som om du blir gravid til sommeren:-)

 

Lykke til videre !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia!!!

 

har ei venninne som lurer på om ho blir gravid snart!!!

 

ho 5.4.80

han 14.1.79

 

har ei jente fra før, blir 2 i april...

 

evt ka kjønn det blir og!!

 

håper eg kan gi ho gode tilbake mld.

 

vi prøver begge å blir gravide no!!

 

ho har forresten eggeløsning no i helga, mest sannsynlig!!

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Tusen takk for svar!:) Vi har ingen barn fra før av, nei... Vi prøver på vår første nå;) Blir spennende å se hva som skjer!

 

Jeg kom på et spørsmål som jeg glemte å stille sist gang jeg skrev her... Bare hvis du har tid altså, for jeg ser jo at det er mange som gjerne vil ha svar fra deg;) Vi skal i gang med å bygge hus, og håper jo selvfølgelig at vi får flyttet inn før en evt baby kommer. Du kan ikke se hva/hvem som "blir ferdig" først; hus eller baby?

 

Tusen takk igjen for at du tok deg tid til å se på meg:) Kjempemoro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

tenkte jeg kunne slenge meg på denne :) lurer veldig på om du ser noe graviditet på meg snart å evt ser du kjønn? Vi er ivrige prøvere,har ei nydelig jente fra før som begynner å bli stor.. :) er født 020580 og han 280776..

på forhånd takk-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver jeg og..

 

Skulle ha mensen i dag. Har aldri vært sen. Kun når jeg var gravid. Tester viser negativt.

Født 051280

Han 010479

 

Klem til Elastica...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nei.... Vi prøver ikke akkurat, men vi ønsker oss tette barn og for å si det sånn så blir vi glade hvis det skjer noe uventet; ) hvis ikke det skjer noe av seg selv så kommer vi nok til å prøve til sommeren! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. tenkte jeg skulle prøve jeg også.

 

er gravid nå, men er blitt så stor, føler liksom at termin min ikke stemmer. eller at jeg har flere inni dær. kan du se det? og hvilet kjønn?

 

også lurte jeg på om du ser om det blir flere barn på meg, har 2 fra før.

 

meg: 170180

mann: 140878

 

tusen takk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elastica :)

 

Tusen tusen takk for du tok deg tid til å svare ( veldig takknemmelig for det ) :-)

Ser du om det blir gutt eller jente vi får ? Vi har to skjønne gutter fra før :)

Oj, nå ble jeg spent med det du fikk opp i forhold til at en av oss beg. i et nytt yrke....skal orientere deg hvis det skjer noe der ( hørtes veldig positivt ut :) ) Håper også du får rett i forhold til jobb... Hørtes bra ut at økonomien blir bedre etterhvert :)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Jeg er gravid og er selvfølgelig spent på hva jeg får. Kan du se det? Og hvor mange barn vi vil få?

Jeg er født 010279 og han er født 070469.

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...