Gå til innhold

Heisann:-) Dere som vil at jeg skal spå.......


Elastica

Anbefalte innlegg

mamman til ei jente:-)

 

Måtte liksom spørre siden det ikke så så nært ut..

 

Jeg får opp vårparten 08. ser ut som rundt april. For meg ser det ut for at det blir en liten jente til.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Kan du se på meg ennå en gang.. Har en god følelse nå... Venter mensen 18/19okt. Tror du det er en liten spire der inne nå??

Født 021175

Han 140175

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann småfolk i magen:-)

 

Jeg får opp tvillinger jeg. En jente og en gutt slik jeg får det opp!!

 

Blir spennende å se om det stemmer da..

 

Du må gi tilbakemeld. når du har vært på ultralyd:-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nysgjerrig på når jeg blir gravid jeg..og hvilket kjønn?

Jeg er født 171179 samboer 250376

 

Venninna mi lurer også på det samme Hun er født 050580 og samboeren 200680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Jeg lurer på om du kan se kjønnet :o)

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er helt sikker på hva det blir uten at vi har vært på UL ennå... Blir kjempeoverrasket (men like glad!!!) om det viser seg å ikke stemme :o)

 

Jeg er født 13.11.80

Samboer 09.01.79

 

Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mamma til to :-)*

 

Kan se ut som enda en herlig liten gutt, men er usikker her så du kan jo høre med de andre, eller spørre litt når det nærmer seg så får jeg det gjerne lettere inn.

 

Ønsker dere hvertfall lykke til og håper det ordner seg med jobb og økonomi snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei Lillemy-77 :-)

 

Jeg får ikke opp at el.er over så stå på de neste dagene også:-)

 

Jeg kan ikke se noen graviditet før ut på våren 07, men håper virkelig jeg tar feil her altså!!

 

Ser faktisk ut som om det kan bli tvillinger på deg ja!!

 

Ønsker deg masse lykke til og håper det klaffer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Ellabella* :-)

 

Ja -jeg får absolutt opp en herlig jente til dere. Ser ut som om fødselen går helt fint og at din kjære støtter deg og er så stolt av deg:-)

 

Får inn datoene 21-22 oktober.

 

Ønsker deg en fin fødsel og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

 

Tusen takk for svar :) Blir veldig spennende å se om det blir flere barn på oss med tiden. Har spurt noen av de andre her inne også, Chanelle2, Twig og Morri så ei jente, mens nattinatt så en gutt :) Men blir nok å spørre flere ganger hvis jeg event. skulle bli gravid igjen :)

 

Ja, håper også det ordner seg med jobb og økonomi snart.... :)

 

Ha en fortsatt fin helg :)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig_spire :)14pp*140407* :-)

 

For meg ser det ut som om du føder rundt termin, kanskje litt over...Ser ut som normal fødsel -men kan jo ikke gi noen garantier..

Ser hvertfall ut som om det går helt fint:-)

 

Jeg får opp en liten gutt.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Maser litt til eg,både på deg,og twig.Du,no flytta dama til eksen ut, ho var ganske så spesiell..Men det er no greitt nok.Det eg lurer på, er om ho eldste blir buende i kjelleren hos eksen framover,eller for ein periode? Ho tenkte å flytte opp til han snart trur eg.

Det var først planen ho skulle bu han, men så fekk han dame med barn.Så bygger jo vi på,så det blir ledig leilighet hos oss. Som det var planen ho skulle bu i etter me var ferdige.Men no vart det ledig hos han først.Og det er heilt greitt,og ho trudde det vart ei stund hos han,og så hos oss.Ikkje er det så greitt å være ungene heller.Vil ikkje såre nokon av oss.Men eg skjønner godt at det er godt å få være i ro på ein plass.

Ho er født 22.01.91.Men ser du om de to andre,født 06.03.93,og 13.07.96 bur videre ei veke hos kvar i åra som kjem og?

Så om du orker sjå på det same som eg spurte Twig om.Om korleis ting vil bli om det blir ein til? Rolig baby,eller urolig? Svangerskapet,og amminga¨?Masse sp på deg og.Du ser om du orker å svare på alt.Men spør igjen vennen.Stor og go klem til deg.Skal snart kose meg med noko godt å drikke..he he.Gjerne ut på dans i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann *Muffin* :-)

 

Jeg får opp at det er muligheter for at du er gravid no ja:-)

Hvis dette ikke stemmer så må du nok ikke vente så lenge -det ligger fruktbarhet rundt deg!

 

For meg ser det ut som en liten prins.

 

Lykke til -jeg krysser fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pike 24 & ♥Nikko♥ :-)

 

For meg kan det se ut som om du blir heldig og får deg jobb snart ja, så bare stå på og send inn søknader på det som er interessant!!

 

Ser ut som om du blir gravid til nester år rundt aug. med en liten gutt.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann juni*stjerne og lille Teodor :-)

 

Ser ut som om du blir gravid til våren igjen rundt mars mnd. og at du da bærer på. en lillebror til Teodor.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ¤Si¤Ca¤Da¤ :-)

 

Tror jammen du er gravid no jeg! Hvis ikke det stemmer så måå det jo være på neste el.

Jeg får opp en liten prinsesse .

 

Lykke til da!! Gleder meg til å høre hvordan det går!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

kanskje du orker med meg og?

jeg lurer på om det er noe vits i å håpe på å få flere barn? om vi bare skal gi oss nå liksom?

jeg har ei datter fra før,mannen min har ingen...

jeg er født 160778 han 161273

kan du se om vi får noen? når? hvor mange??

blir veldig glad for svar altså:)

takker på forhånd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei GuriGuri :-)

 

Du sa ikke noe om dere prøver nå, men det ser ut som om det ligger fruktbahet rundt deg no. Kan se ut som om det klaffer ganske snart i løpet av de neste par mnd. dersom dere prøver på det. Hvis ikke du alt er gravid hehe..(for det virket så nært)

 

Jeg får opp en liten prins:-)

Ser ut som om det blir siste..

 

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei Deppa i dag !

 

Stor trøsteklem til deg. Ser ut som om det er ganske turbulent forhold,og selv om jeg ikke ser et umiddelbart brudd så ser det ikke ut til å holde på sikt. Ser ut som om han sårer deg mye og det er gjerne ikke et forhold du har lys til å fortsette i selv om jeg ser du er glad i han..

Gjerne ikke akkurat det du vil høre, men alt er jo mulig...Det vil si at dersom dere begge går inn for å ta vare på hverandre så går det sikkert helt fint. Det er mye opp til dere hva utfallet blir..

Men fortsetter dere på den veien dere er på i dag ser det ikke ut til å vare.

 

Jeg ønsker deg masse lykke til og håper du går gode tider i møte!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei elastica! Lurer på om du kan se når jeg blir gravid igjen, og hvilket kjønn det blir? og hvor mange barn jeg får totalt? Har en gutt fra før, født 15.12.05, og jeg er født 10.07.82. Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå håper det stemmer;-) Vi prøver som bare det, og har prøvd rimelig lenge..........

 

Da har de fleste her spådd gutt, og kimby lurte og på om jeg var gravid og om ikke så ble det veldig snart;-)

 

Så jeg håper du har sett rett! Takk skal du ha, ha en fantastisk helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Min lille øyesten :-)

 

Ser ut som om spiren sitter snart et sted fra nå og frem mot jul.

Ser ut som en liten gutt til.

 

Ser ut som om dere sliter med økonomien en liten stund til , men så bedrer det seg.

 

Ønsker dere lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...