Gå til innhold

Er det normalt å ha ømme pupper de første ukene, for at det så avtar?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er bare i uke 7, men er urolig likevel. Var gravid i januar i fjor og hadde veldig ømme bryster. Så ble "trykket" gradvis helt borte, og noen dager senere satte spontanaborten i gang. Nå er jeg gravid igjen, og pupene er mye mindre ømme enn for bare noen dager siden, og jeg blir så klart litt bekymret for at det skal være et dårlig tegn... Har så innmari lyst til at det skal gå bra denne gangen, og føler meg mye mer klar enn sist til å bli mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puppene mine var ømme til å begynne med, nå er de ikke ømme men bare mye større:) Er fryktelig kvalm så jeg vet jeg er gravid selv om de ømme puppene har forsvunnet....er forresten 11+6:)

 

Lykke til- det går nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd akkurat det samme!! Tidligere har jeg hatt flere SA som startet med at puppene og murringene ble svakere.. Er 10+5 nå, og i dette sv.skapet skjedde akkurat det samme i uke 7 - så jeg kom meg på UL - hadde helt panikk... Men alt er heldigvis i orden denne gangen (hadde også UL i uke 8 som var planlagt) - so far so good...! Og puppene har vært vonde noen dager - og nesten ikke i det hele tatt andre dager etter det. Sånn har det vært med murringene også.. Så vi får håpe at det er sånn det skal være....lurer på om jeg noen gang vil føle meg helt trygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende ord, godt å høre at flere kan ha det på samme måten. Det er jo bare å ta en dag av gangen. Skal få meg en time med UL. Lykke til til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...