Gå til innhold

Skulle ønske jeg våknet i morgen og var i tredje trimester...


Gjest

Anbefalte innlegg

Tiden går så langsomt, så langsomt. Kjenner hele tiden etter om jeg fortsatt har symptomer. I dag har jeg bare vondt i magen:-( Pluss at jeg har fått tannverk. Visdomstanna for skkerhets skyld. Skal den ut, så må jeg ha røntgen. Men nok om den tanna.

Tiden snirkler seg saaaakte avgårde. Skulle så ønske jeg hadde en jobb nå (det skulle jeg nå forøvrig ønske uavhengig av graviditeten da) så jeg hadde litt mer å være opptatt av. I det minste kunne jeg vært i andre trimester og følt meg tryggere...sukk.

Samtidig er jeg nervøs. Nervøs for å bli like dårlig som forrige gang. Nervøs for å føde igjen. det tok lang tid for meg å i det hele tatt tenke på fødselen til min skjønne gutt uten å begynne å grine. Mye følelser med andre ord.

Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan begynne med for å få tiden til å gå litt fortere? Føles veldig feil å stå på for å få jobb nå, i tilfelle det blir som forrige svangerskap-det ville ikke være mye snilt verken mot meg selv eller arbeidsplassen.

Trening annet enn turgåing er ut, pga helseproblemer.

Er det noen andre som har det litt sånn opp og ned nå? eller har behov for et hjertesukk...dette er en fin tråd for det.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg, altså! jeg er en av dem som ikke trives med å går gravid. Og iallefall ikke nå, når jeg er totalt satt ut pga. kvalme. Det blir noen laaaaange måneder. Trasig og, når du gruer deg sånn. Men hver graviditet og hver fødsel er forskjelleig, så jeg krysser fingrene for at ting blir bedre denne gang!

 

Men, så må vi faktisk være litt glade også, for at vi er gravide. Har vært noen uker på "bli gravid" og ser at det er mange som strever. Så vi får bare bite tenna sammen! ;)

Her er noe jeg ville ha gjort hvis jeg hadde hatt litt bedre tid (og bedre form!)

 

- Sortert og satt bilder i album

- Satt ned blomsterløk til våren

- Skrevet brev til Bestemor på sykehjemmet

- Sortert bildene på pc'n og tatt sikkerhetskopier....

- Bakt litt gjærbakst og hattpå lur i frysa

- Gått på kurs for scrap booking

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...