Gå til innhold

Forlater dere og går til bake til bli gravid igjen


amalie 10.08.07 og thea 12.10.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg forlater dere. har vært på sykehuset i dag, de fant ikke noe tegn til liv. jeg hadde en blødning i uke 5 som ingen leger ville sjekke, det viste seg i dag uke 10 at det var en ma og nå kommer alt ut.

 

Var inne til en kjap sjekk, legen som knapt nok snakket norsk, sa at her var det ikke noe, fikk se det på ul selv, etterpå ble meg og samboeren kaste på gangen, her måtte vi sitte bland mangen gravide mens de ventet på at urinprøven min skulle bli ferdig analysert.

 

Føler meg helt tom innvendig, vet ikke hva jeg skal si.

 

Ligger i sengen å griner, jeg har trodd at jeg har vært gravid i 5 uker uten at jeg har vært det. Har hatt en magefølelse som ikke har vært bra, men ingen har ville hørt på meg.

 

Vet ikke når jeg kommer tilbake på disse sidene, trenger en pasuse. Takk for alle oppmuntrende svar, men denne gangen hjalp dem dessverre ikke.

 

Jeg får vel bytte nick også, for her er det ikke mye barn i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff! Så grusomt å ikke bli tatt på alvor. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er, annet at det må være grusomt.

 

 

Lykke til neste gang!!!

 

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler virkelig med deg. Det er kjempetrist å miste noen en er begynt å bli glad i. Håper du kommer tilbake en dag. Ta tiden til hjelp. Vet det er liten trøst.. men hva skal jeg si... Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si... Ord er fattige i sånne situasjoner...

VIl bare gi deg en trøsteklem!

Håper vi ser deg her inne fort igjen!

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist å høre. Så forferdelig at ingen sjekka deg når du var bekymret så tidlig, føler veldig med deg nå. Håper tiden på bli gravid går raskt unna og at du kommer tilbake hit snart.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...