Gå til innhold

vil du være med å lage en artig,koselig og minnerik tåd?


~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

* Hvordan skal dere fortelle det til de kommende besteforeldrene? evt hvordan fortalte dere det?

* Hvordan sa dere det til kommende far?evt skal si det?

 

hadde vært koselig å høre deres fortellinger elelr planer.si det rett ut,invitere på middag?...osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Min kjære var på seiltur da jeg tok grviditetstesten. Den slo ut i store bokstaver: GRAVID! Jeg ble så sjelven, men måtte bare fortelle den store nyheten til min kjære. Jeg skrev en liten melding som lød slik: "Jeg har tre ting jeg bare må si deg. 1.Jeg elsker deg så sinnsykt mye. 2. Savner deg utrolig masse! 3. Jeg er gravid!" Han ringte meg med en gang og sa bare "OI!" i telefonen...hørte han smilte på lang avstand!

 

*Nå har vi bare min mamma som lever, og hun fortalte vi det til på den måten at vi snart måtte få oss et større sted å bo, for Felix (katten vår) skulle få seg en søster eller bror! Hun ble veldig usikker på hva vi egentlig mente, tror hun trodde vi skulle få oss en katt til! Men så sa min kjære at en bror/søster uten pels! Hehe Da skjønte hun det, og strøk meg på handen...jeg sa vi ikke torte å glede oss så mye enda, og at vi heller kunne feire det skikkelig når vi er 3 mnd på vei.....det er en uke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Besteforeldrene har ikke fått vite det enda, men jeg gleder meg veldig til å kunne fortelle det. Lurer litt på om vi bare skal fortelle det som om det var en hvilken-som-helst-hverdagslig-ting, eller om vi skal gjøre noe stort ut av det.....Forslag?

 

* Kommende far fortalte fakttisk meg at vi skal ha barn. Jeg tok testen(men syns det var så nervepirrende, for jeg hadde en følelse av at jeg var gravid da), så ga jeg testen til samboeren min og ba han lese av resultatet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*samboer vet det ikke ennå. Kommer hjem fra utenlandsreise i kveld. Er litt usikker på akkurat når jeg skal fortelle ham det, i og med at de to testene jeg har tatt har vært veldig svake. Men en strek er jo en strek, ikke sant?

 

*når det gjelder besteforeldrene tenke jeg bare å spørre om de hadde noe spesielt fore i juni. Da kommer de sikkert til å stusse, også sier jeg bare at jeg kanskje trenger litt hjelp på sykehuset. De kommer ikke til å skjønne noe særlig mer før jeg sier at hvis alt går bra, så ser det ut til at dere skal bli besteforeldre ;) men med svigers vet jeg virkelig ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Vi skal sikkert fortelle det i neste uke, da er jeg 6-7 uker på vei. Det finnes en butikk her i Haugesund som heter Minime, og der har de noen kjempefine gensere som det står storebror på, og en slik tenkte vi å kjøpe til gutten vår :-) Så går vi på besøk mens gutten har den på, og sier ingenting før de spør (noe de garantert kommer til å gjøre ganske kjapt!)

 

*Mannen min visste det nesten før jeg visste det, for jeg var en uke forsinket med mensen, og jeg er alltid regelmessig, så han ivret for at vi skulle kjøpe test. Tok testen på do mens han ventet i stua, og så kom jeg ut og fortalte de gode nyhetene :-) Jeg var ganske sjokka, mannen var kjempeglad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ene settet med besteforeldre er på besøk hos oss nå, men jeg tror ikke vi forteller det før vi drar til dem for å feire jul. Det andre settet med besteforeldre får nok vite det samtidig, kanskje over telefon. Eller som en innpakket julegave, et bilde fra tidlig ultralyd? Jeg er litt nøktern av meg, så jeg forteller det nok helt i vanlige ordelag.

 

Kommende far, min mann, er bortreist i dag, men jeg har en test liggende, og jeg lurer på om jeg skal ta den i morgen tidlig og vise ham den uten å si noe. Denne gangen trenger jeg ikke legge ved bruksanvisning, for det står klart og tydelig "gravid" på den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* kommer nok til å si "Jeg er gravid!" til mine foreldre, regner med han etterhvert tar en telefon til sine foreldre og sier omtrent det samme.

 

* kommende far kom hjem fra jobb og jeg hoppet på han og sa "Jeg er på tjukka!". Så klemte og koste og lo vi masse. Så sa vi "Det gikk jo greit" og lo mer for vi har prøvd leeeenge.

 

har ikke så stort behov for å gjøre så voldsomt ut av det, jeg...........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...