Gå til innhold

ååååå...jeg er så glad !!!!!!!!!!!!!!


tusenfryd 73

Anbefalte innlegg

Endelig har vi vært å sett på den lille spiren våres...

Jeg er i dag 7+4 uker og var på UL i går . Siden vi har hatt IVF fikk vi en tidlig UL for å se om alt var bra...og det var det!!!

 

Vi fikk se et bankende hjerte og et lite foster som bevegde seg. Helt fantastisk følelse og nå begynner det å gå opp for meg at jeg virkelig er gravid...

 

Skal til en ny UL i 11-12 uke for å ta en ny kikk...

 

Håper alt står bra til med dere mammasnart:-) og litjpia77.

Hvor langt har du kommet mammasnart:-) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, så bra!! :-) :-) :-)

Det er jo helt utrolig å kunne se den lille allerede nå, så tidlig!

For min del, så føler jeg at jeg har fått et mer forhold til den lille etter ultralyden. Det har kanskje noe med at det begynner å gå mer og mer opp for meg at jeg faktisk er gravid også....

 

Du tilhører St. Olavs? Husker ikke helt om du bor i Trondheim eller om du kommer fra annet sted?

 

Idag ligger jeg bare på sofaen, Har hatt migrene siden mandags kveld. Men er mye bedre i dag enn i går. Langvarie greier siden jeg ikke kan ta migrene-medisinen min pga fosteret. ALT FOR BABYEN! :-)

 

Ha en fortsatt fin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !

 

Tror jeg har blitt helt tullete jeg... klarer nesten ikke å tenke på no annet enn at jeg faktisk ER gravid. Etter at vi var på UL på tirs. så fikk jeg se det med mine egne øyer og vips ble jeg supergravid...hihi.

 

Det stemmer at vi hører til St. Olavs, men vi bor på østlandet...

For meg er Trondheim en "magisk" by......Likte meg veldig godt der og tror vi må ta en ferieuke der senere.

 

Har ei venninne som er der i dag for 1.fryseforsøk og håper virkelig at det klaffer for dem denne gangen. Det har vært fint å være 2 om dette som er litt vanskelig å snakke om til andre som ikke har følt det på kroppen...

 

God bedring med migrenen hvis den ikke har forduftet enda !!!!

Skal ta meg en rask tur med staver på en skogsvei nå som det ikke regner... tror det er lurt å bevege seg litt ellers er jeg redd jeg blir som en bolle snart....

 

Ha en strålende torsdag :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...