Gå til innhold

Da er min tid her over for denne gang... mistet i dag...


UngVoksen-over termin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huff huff. dette var veldig leit.. jeg føler med deg og vet hvor grusom den følelsen er... sender deg en kjempetrøsteklem... lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære kjære deg Ung Voksen,

 

Fikk helt vondt i magen og ble så utrolig lei meg på dine vegne! For en grusom opplevelse du har hatt....Har jo fulgt med deg...og skal i alle fall krysse alle fingre for at det går bra på neste forsøk...Lykke lykke til vennen. Skal se det går bra neste gang. Kroppen din kan i alle fall bli gravid. Det er jo noe å trøste seg med....Men får bare håpe at kroppen beholder spiren neste gang.. lykke lykke til. Ta vare på deg selv nå, og gjør noe hyggelig oppi alt dette triste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ung Voksen,

 

Jeg gir den en varm klem på denne siden og, du vet at jeg føler med deg og vet hvordan du har det. Vi får krysse fingrene for at begge raskt er tilbake på denne siden.

 

 

stoooor stooor stoooor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...huff asså...jeg så deg jo i stad...tror jeg...huff... men....lykke til neste gang...da sitter den som et skudd tror jeg=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg ,så trist! Synes bare så synd på deg, har ikke ord.

Dere får ta godt vare på verandre da.

 

Lykke, lykke til.o)

Trøste klem fra Inganil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere alle :-) Drar en tur til enland i helgen med min mann.. vi får bare forsøke å kose oss og komme over dette og prøve igjen om en måned eller to.. :-) Var ivf forsøk dette - så vi får bare bestille nytt forsøk :-)

 

Tar en pause herfra jeg da :-) Kos dere med voksende mager jenter!! Unner dere det så inderlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...