Gå til innhold

Hei alle sammen. Da er jeg tilbake her! Jeg blitt gravid i gjen:):):)


Chjoppen får to tette 03.06.07

Anbefalte innlegg

Det blir to tette... 19mnd i mellom. Kjempe stas!! Gleder meg sånn til å fortelle det til familie og venner. Men denne gangen bare må jeg klare å holde meg til uke 12. Klarte det ikke litt forrige gang. Må no klare å holde to mnd på en hemmlighet:). Tror jeg er nå 4 + 5 uker...

 

Jeg har forresten en gutt fra før, 10mnd nå. Er gift og er 27 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så hyggelig...gratulerer masse...lykke til...jeg klarer fint å ikke si noe kjenner jeg...den første uken ville jeg si noe,men nå er det greit lissom..jeg er 6+2.. og snaaaaart 21 år..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere og gratulerer så masse begge to! :)

 

Jeg er enten på vei inn i min 7 uke, eller min 9 uke (babyverden sin terminkalkulator sier 8+6 og når jeg tok blodprøve hos legen mente de 5-6 uker) Ikke godt å si gitt.. ;)

 

Jeg er 26 år, og dette er min første.. Spennende! :) Jeg klarte IKKE å holde meg, har fortalt det til en del venninner allerede og min mor fikk vite det i dag. Jeg har ikke helt behovet for å holde det hemmelig, vennene ville nok merket det om jeg hadde vært deppa over å miste likevel. Det blir nok et langt svangerskap uansett siden det er mitt første, men men, tar det som det kommer! :)

 

Hvor er dere fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia

i samme båt!!

jeg har en gutt på 11 måneder(oktober gutt) og skal ha en baby til i slutten av mai!! blir tett, men gleder meg til det....

grattis med din lille.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Mine blir enda tettere.... Har ei november jente og venter en til 17. mai ifl legen.

 

Jeg er iallefall 6+6 ifl legen så får vi se om det stemmer. Er samboer og er 28 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Kjente meg godt igjen her. Eg er også 27 år, har ei jente på 9 mnd og er 5+4 i dag. Og så bur eg i Bergen :) Trur det blir kjekt med to tette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse. her får vi også to tette..veldig tette. er i 8.uke nå, har fra før en jente på 7 mnd og en på 4,5 år.bor nord for bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...