Gå til innhold

noen som kan fortelle meg om det første symptomet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før jeg visste jeg var blitt gravid hadde jeg veldig ømme bryster, (det er de forresten enda) tror jeg var bare tre uker da..

Har ikke noen andre symtoner, jo ett par kviser har dukket opp..

er i min 10 uke nå. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har vært gravid to ganger, og begge gangene er det brystene jeg har kjent det på først. De blir veldig ømme og føles tunge. Ellers har jeg merket det på humøret som vanligvis er stabilt men plutselig går opp og ned som en berg og dalbane. Jeg har også blitt mer sliten enn vanlig ganske tidlig. Men husk at dette varierer veldig fra person til person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forferdelig trøtt, så påfallende at jeg kjente det igjen fra mitt første svangerskap. Kunne ikke være noe annet! Akkurat som jeg hadde vært våken et døgn eller noe... Da tok jeg test :D

Dette var vel i uke 3-4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt aller første var ikke et symptom 1 og nå 4 gang (3 var en SA), det var en ørliten festeblødning. To dager etterpå merket jeg to ting. Ene var utrolige humørsvigninger (som kraftig pms, bare veldig tidelig), andre var at jeg hadde så sinnsykt lyst på honnikorn av en eller annen grunn...! Deretter har det fulgt på med rare stikninger i magen, litt småkvalme, svimmelhet og tretthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før jeg visste at jeg var gravid var jeg små-svimmel og ustabil kroppstemperatur..., kanskje litt oppblåst i magen også....

 

Nå som jeg vet at jeg er gravid har jeg ingen symtomer i det hele tatt.

Eller hvis jeg kjenner godt etter, kan jeg kanskje si at jeg har litt ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...