Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde dere før dere testet og når kom de??


☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

Hadde ingen andre symptomer enn uteblitt mens med nr 1 og nå er proppfull av symptomer 1 drøy uke etter EL.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I og med at dette er din første pp tror jeg ikke du skal vektlegge disse såkalte "symptomene" du kjenner så veldig stor betyding... Jenter som prøver å bli gravide har lett for å innbilde seg ting - og så blir de dødsdeppa når mensen kommer.

 

Mitt råd er å slappe av og ta det som det kommer, da sitter spira før du vet ord av det. Men grubler og stresser du for mye med dette kan det ta laaaaaaaaaang tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda men jeg kjenner kroppen min - veldig godt! Har aldri murring mellom el og ikm, det har jeg nå, kvalmen kommer i bølger, trøtt osv...

Ble gravid uten engang å prøve sist selvom det ikke har noe å si for nr da :)

Lurte bare på hva slags symtomer dere hadde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 3 dager etter IKM. Dagen før jeg testet ble jeg veldig deppa for jeg hadde typisk "mens-mage", murringer etc. Så kom også litt blod og jeg tenkte at dette stemte jo egentlig ikke at jeg skulle ha mens når jeg var gravid (var i alle fall "innbilt" gravid). Så jeg testet ikke på morran, for jeg ventet på mer mens. Men i og med at jeg skulle på fest i går ville jeg i alle fall utelukke graviditet mtp alkohol. Dermed testet jeg midt på dagen og krysset var veldig tydelig. Da følte jeg bare at det stemte med følelsen inni meg!

 

Har begynt å "fryse på puppene", litt småømme, akkurat som jeg følte sist gang også. Men mine symptomer kom altså først rett etter IKM, selv om jeg har kjent nøye etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...