Gå til innhold

VIL DU JEG SKAL "SE"PÅ DEG?? :0)


Chanelle med ♀♂♂♂

Anbefalte innlegg

Skal forsøke å komme innpå ikveld:0)

 

Så; om du har noe du lurer på, legg igjen fødselsdatoen din (og ev.partners/termindato etc)

 

Skriv spørsmål (helst bare ett, og helst konkret..."si noe om fremtiden" blir dessverre litt for omfattende..)

 

Om du lurer på noe ang. jobb, kan det hjelpe å si noe om du har ev. utdannelse innenfor et felt, arb.erfaeing fra før etc... Da er det enklere for meg å "forstå" det som måtte dukke frem av bilder.

 

Greit om du rett og slett bare skriver spørsmålet her i denne tråden:0)

 

God klem til alle dere, flotte undrende der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hva som gjemmer seg i magen min og om jeg føder før termin denne gangen og evt når kommer den? Går fødselen fint?

Har termin 18.01.07

Min dato.: 18.12.68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chanelle2!!

 

ja, vil gjerne at du titter litt på meg/oss. Vi har så veldig lyst til å bli foreldre. Annii, på dette forumet har gitt meg en pekepinn, men om du har en formening om graviditet hos oss, så skriv gjerne!!!!

1: vil vi bli gravide snart?

2: har vimisset EL denne mnd?, viss ikke, ser du når den er?

jeg er fødd 010980

håper veldig på svar fra deg og.

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg håper du kan svare meg på 3 spørsmål.

 

Blir jeg gravid snart ?

Blir sambo snart frisk?

Og får jeg meg en jobb snart ? ( er utdannet omsorgsarbeider, men har dette året jobbet i butikk)

 

Er fornøyd selvom du ikke svarer på alle :)

 

Han 24.11.74

Meg 15.11.80

 

På forhånd tuuusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen:)

 

nå er det 3 dager siden jeg skulle hatt mensen,men den er enda ikke kommet...

jeg får ikke kjøpt en test før i morgen...siden det er søndag i dag..

kan du se om jeg er gravid?

 

jeg er født 08.04.84 og sambo er født 27.06.80..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kan du spå meg, jeg er født 090981, mannen 190977.

jeg har to barn fra før.

kan du se jobb på meg og graviditet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg: 151179

Min mann: 220777

Har to barn på 4 1/2 år og 19 mnd

Gravid med termin 251006

 

Kjønn på babyen?

Min jobb? Fortsetter jeg der jeg er, eller bytter jeg beite?

Får barna mine barnehageplass til neste år?

Forholdet til min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg er født 25.04.78, og jeg lurer på om jeg får meg jobb snart?

Jeg har en høy universitetsgrad innen pedagogikk (er cand.polit.), men har ikke fått meg relevant jobb. Jeg jobber nå som vikar i skole og barnehage, men det er ikke dette jeg har utdannet meg til... Jeg studerer også litt i tillegg... Tror du jeg får meg en fast jobb eller et engasjement innen det jeg har utdannet meg til? Tror du jeg får en av de jobbene jeg har søkt på nå? :o)

 

Tusen takk for at du orker å hjelpe så mange!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snille du:)

 

Ser du hvor mange Pergotime-kurer jeg må gjennom før jeg evt blir gravid?? Ser du hvilke mnd jeg blir gravid?? og evt kjønn??

 

Jeg er født 06.10.79

 

Klem fra sliter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld wicca:)

Er ikke så god til å få frem datoer og tall...vet ikke hvorvidt de stemmer like bra som bildene som melder seg.

Men tallet 16 trer frem her, ja. Velger å tolke det til dagen da den lille kommer! Får opp at fødselen vil ta en stund, og at du vil føle deg sliten.. men alt ser ut til å gå heelt fint.

Lykke til-så heldig du er:0)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei julie80!

Får opp snarlig graviditet hos deg, trolig med ei lita tulle!

Er usikker mht denne el. Mulig det har klaffet, men bildet som kommer opp går mer i retning av juletider/nyttår..

Men bildet av baby er helt klart her; dere lykkes nok snart:0)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg blei spåd for ei stund sida at eg skal ha 5 barn.'

Har no 4 barn, spåd at eg skal få ei jente snart.

Er det slik at i de mann blir født så er det bestemt kor mange barn ein får i livet?

Eller er det slik at me ønsker sterk å få fleire barn, da ser de at det blir fleire?

 

 

Ser du om eg blir gravid til jul med ei jente ?

 

Eg 09.09.74

Han21.12.66

 

Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg. Kristine80.

Har du/dere barn fra før?

Får opp to nokså jevnstore gutter..

Er litt usikker her med hht når du blir gravid, men desember melder seg...selv om jeg som sagt er litt usikker her. Våren vises også frem på en måte.. gir ingen garantier.

Men det som uansett er sikkert er at jeg enser baby på dere, ja;0)

 

Helsen til din sambo velger jeg å ikke si noe om, dessverre. Synes det området er for personlig og alvorlig å "spå", da en som du vet aldri kan garantere for noenting..

 

Så til jobb for deg. Neste vår får jeg frem at du vil få omveltning i yrkeslivet. Du finner "drømmejobben". Denne ligger ikke så langt fra der du bor, og du jobber sammen med en kollega du kjenner fra før.. Siden jeg får frem denne damen, kan det tenkes at det vil være lurt å bruke kontakter og bekjentskaper når du skal finne frem til denne jobben. Jobben er innenfor omsorg. Men her er ikke utelukkende eldre mennesker, så det kan ikke være et gamlehjem, tror jeg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Lurte på om du ser fler barn hos oss, evt når og hva?

har fått forskjellige svar fra andre...

Jeg 050478

Han 050862

 

vi har tre barn f 99,02,05!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Baas:0)

hmm... får opp nøyaktig samme bilde og følelser.. bildet av babyen er like tindrende klart, men jeg har en følelse av at det ikke er akkurat nå, da. Men jeg håper det likevel, da! Hadde vært sååå flott for deg det!

Lykke til; god klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til snupp ønsker seg en spire!

Må bare først si at jeg får deg opp som ei flott dame, som er jordnær og trygg på en måte. Du liker å få ting gjort, og har en aktiv hverdag..

Graviditet, ja. Får i utgangspunktet opp litt ulike tidspunkt, men det som kommer sterkest frem her er våren, mars. Likevel er det noe her som peker ut november. litt rart, men. Skal krysse fingre for at det blir nå fort!! xxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Så til jobb.

Får opp et bygg med mange mennesker. Her er det tilsynelatende nokså travelt.. er litt usikker på hva som egentlig bedrives her, men tror ikke det er sykehjem/sykehus etc.. Heller mer mot off kontorer, kafè. Kjøpesenter, muligens. Uansett vil du trolig få deg jobb her over nyttår.

Lykke til!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

vil veldig gjerne vite om du kan "se" om jeg snart blir gravid?? vil jeg få barn i det hele tatt og hvor mange??

Vert prøvere i nærmere to år, vare avbrutt av et kortvarig graviditet som endte i spontan abort i aug.05...

jeg er født 14.0108 og han er født 08.12.72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til HØYGRAVID!

Kan med en gang si at jeg får opp noe om forholdet til mannen din. Akkurat nå har dere kanskje litt vanskelig for å finne hverandre som kjærester oppi en travel hverdag, flere små osv..likevel enser jeg lett at dette ikke rokker dere til margen, fordi dere er solid knyttet til hverandre. Og den vissheten sitter dere begge med. Om dere bare er flinke til å verdsette hverandre i hverdagen, vil dere nok holde sammen "foralltid"!!

 

Ser ut til å være en liten gutt du bærer på.. (men husk at jeg ikke spår med kort eller pendel, men kun ut fra bilder som melder seg. Her ser jeg ikke kjønn direkte men jeg ser babyen din pakket inn i hvitt helseteppe, men han har påseg lys blå bukse, og det er litt blått på trøyen også;0)

 

Tror jeg stopper der...kan se nærmere senere når jeg har svart flere..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei prøverogprøver..

Får opp en kraftig følelse av graviditet hos deg, ja. Håper inderlig det stemmer..

Om det ikke er nå, kan det umilig være langt unna, for babyen din er virkelig lett å se;0)

Lykke til, skal krysse fingre for deg! xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...