Gå til innhold

Får man raskere mage andre gang?


Ane**

Anbefalte innlegg

 

Ja altså når jeg gikk med førstemann så hadde jeg de vanlige buksene mine til jeg var 4 1/2 mnd på vei. Først da kom jeg ikke inn i de lenger. Men nå synes jeg det begynner å bli trangt. Ikke sånn "jeg-må-ha-ny-bukse"trangt men jeg merker at jeg vokser. Og er jo bare i uke 6 eller noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Med nr1 så fikk jeg ikke mage før rundt uke 19, men da spratt edn godt ut. Da jeg skulle ha nr 2 derimot så fikk jeg ikke på meg buksene (over magen) fra uke 9 av! Er spent på hvordan det vil bli nå da dersom dette går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9 nå og bruker strikk i knappehullet på buksen for å få den igjen, men det er jo veldig individuelt det der da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage i 4/5 mnd forrige gang. Denne gangen har jeg måttet bruke mammabukse fra ca uke 9. Nå er jeg i 12 uke og ser absolutt gravid ut :0)

Synes det er litt morsomt, jeg da, siden jeg er en liten jente ellers...

 

Buk- og magemusklene våre og livmoren har jo vært gjennom dette en gang før, så da kommer forandringene gjerne tidligere i senere svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg skal kalle meg "heldig" eller ikke:) Er i uke 21med nr 2. Bruker de samme buksene jeg alltid har hatt.Har fått en real fin mage,men er ikke plaget med at buksene ikke passer,eller er ukomfortable.

Men er det fler enn meg som syns mamma-tøy er dyrt? Er ikke gnien,men har en datter på 6 som jeg heller bruker pengene mine på:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 6 uker på vei, og har ikke mage..Dette er min andre. Med min første fikk jeg ikke mage før jeg var 5-6 mnd på vei...Men jeg HÅPER at jeg får mage litt tidligere denne gangen..

Men jeg er enig i at mammklær er KJEMPEDYRT!!!H&M har veldig mye fint som ikke er så dyrt da..Jeg skal bestille derfra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...