Gå til innhold

Heisann! Ny her jeg også...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg testet positiv i dag og har foreløpig termin 1.juni. Dette blir mitt andre barn, Har en gutt på 2 1/2 fra før.

Skrekkblandet fryd dette her- var ikke så lett sist, hverken svangerskap eller fødsel. Men jeg håper på det beste denne gangen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Gratulerer så mye ;-) Hyggelig å se noe kjente navn fra bli gravid her. Har termin å samme dag vi. Blir spennende å se hvordan dette går de neste 8 månedene. Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse alle dere! jeg er også helt fersk her. skjønner det ikke helt ennå, går fortsatt inn på bligravid sidene.. jeg har termin 29 mai! dere som har hvert gravide før, tar det lang tid før det synker inn at du faktisk skal ha barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg går faktisk også rett inn på bli gravid sidene. Men nå er vi jo en liten gjeng fra den tiden her , så da blir det lettere og "tilpasse" seg tror jeg.

 

Jeg forsto ikke helt at jeg var gravid før etter 12-14 uker. Og ved UL i uke 17, da var jeg helt med. Det var en fantastisk opplevelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå får vi jo selskap av Alva også! Dette blir gøy!

 

Forrige gang gikk det vel opp for meg tidlig, fordi jeg var i så dårlig form. Også så vanvittig engasjert. Leste alt mulig, visste hele tiden dag og uke på hvor langt jeg var på vei. "Bodde" nesten her inne....

 

Denne gangen håper jeg at jeg ikke går fult så opp i dette. Har jo et barn som krever at jeg er der og dessuten føler jeg meg så mye mer utålmodig! Men men, lar meg vel rive med. Er jo veldig stas da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Testet i går og har termin 1. juni. Har jente på 21 mnd fra før.

 

Jeg er foreløpig bare glad, håper at spiren holder seg gjennom hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Det var moro at vi ble så mange som kom over hit denne uken...

Jeg går også inn i dette med litt skrekkblandet fryd... vil gjerne ha en til men begynner plutselig å få noen minnesbilder fra fødseln jeg trodde var fortrengt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...