Gå til innhold

Noen ble ble gravid etter å ha prøvd akupungtur?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd ganske lenge nå, uten å ha blitt gravid. Har tenkt litt på å prøve akupungtur. Noen her som har blitt gravid etter å ha prøvd akupungtur? Eller noen som har noe annet å anbefale meg å prøve?

 

Takknemmelig for svar! God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan anbefalle det veldig strekt.Jeg gikk på akupunktur en dag hver uke i 5uker og trippel pergo kur og der satte spiren for meg.Hva som hjelp det vet man ikke men er glad jeg tok akupunktur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurora! Tusen takk for svar! Husker deg godt fra bli gravid-siden. Håper det går bra med deg og spira di!

Ville bare høre fra noen som har prøvd det. Skal ringe på mandag. Så får jeg bare håpe at det kan hjelpe meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg gikk til akupunktur en dag i uka for å få en mer regelmessig syklus. Men så etter 6 mnd begynte hun med noen flere punkter som i tillegg skulle stimulere fruktbarheten. 2 mnd etterpå måtte jeg slutte med akupunktur pga økonomien, men litt etterpå oppdaget jeg at jeg allerede var gravid... :-) Så jeg tror det funka som bare det!

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :-) Skal bli spennende å prøve. Gleder meg skikkelig til å komme i gang. Hører så mange som snakker om at akupunktur har hjulpet dem med forskjellige ting, og her skal ingenting være uprøvd.

 

Koster det ca. mye for en time? Sikker forskjellig, men hva betalte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Ca 250-300 kr for en behandling. Men jeg vill rekommendere soneterapi i tillegg, det kan vara at soneterapi fungerar bedre før noen. Jeg tog akupunktur men når jag la til 2-3 soneterapi timer då skedde de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gå til en som er både akupunktør og homøopat? det funket for meg. Akupunktr handler om å gjenopprette balanse ikroppen mens å prøve homoøpati også kan gi et mer helhetlig hjelp hvis det er en åsak til at du ikke blir gravid. ønsker deg lykke til vertfall! God helg du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid med akupunktur.

Går hos akupunktør Oddveig Birkeflet i Asker (www.portalenhelse.no).

Hun holder på med doktorgrad om akupunktur og ufrivillig barnløshet. Hvis man ønsker å delta i hennes studie får man behandlingen gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, og tips! :-)

 

Jeg skal til ei som er på et lokale der det også er en homøopat. Så jeg kan jo høre om de kan hjelpe meg begge 2. Jeg ringte en akupunktør som jeg har fått anbefalt ang. noe annet. Hun abefalte meg heller en annen dame som har hjulpet flere i min situasjon. Håper hun har tid til meg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...