Gå til innhold

flere i uke 10 som kjenner at symptomene beg å gi seg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er snart 10 uker og har ikke alle symptomene lenger..noe kvalm nå og da.og stikkingene er ikke så mye heller.men puppa stikker jo en del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 7+0 i dag, og synes den værste trøttheten og værste tissinga har begynt å gi seg. Er ikke fullt så kvalm som jeg var i uke 6 heller. Men det er visst helt vanlig at symptomene kommer og går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 10 og merker at ting og tang avtar.. mindre kvalm, og mindre ond mage.. brystene er også mindre ømme, men fremdeles litt ondt, spes om kvelden...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som hos deg! Kvalm nå og da og vondt i puppene om natta. Mindre trøtt enn de siste ukene.

 

De siste ukene har vært mareritt, så jeg må si jeg er hoppende glad! Det er samboeren min også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! her begynner det å gi seg! :o) Mindre trett, ikke vondt i magen lenger, men har fått ømme pupper nå da. Kvalmen har nesten gidd seg også.:o)

 

Kjempedeilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heldiggriser, jeg er 10+1 i dag og merker ikkeno til bedringer, like kvalm. må ha vekkerklokka på en time før jeg må opp for å ta kvalmestillende som må virke før jeg står opp, ellers ligger jeg over doskåla hele jævla dagen. så heldiggriser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...