Gå til innhold

når merker man at puppene vokser?


bird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine pupper har blitt større og er steinharde, men vi har hatt prøverør, så det kan nok være de ekstra hormonene jeg har stappet i meg som gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt individuellt hvor tidlig. jeg er i femte uke og har vel gått opp en størrelse el to, også er de veldig ømme og brystvortene står rett ut :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker påvei, og har nå fått litt små-ømme brystvorter. Og er glad for det, for endelig har jeg symptomer på at jeg er gravid.

Men om de har vokst, det har jeg ikke lagt merke til enda..Sikkert sambo som legger merke til det først;)

 

Sist jeg var gravid så fikk jeg også bittelitt ømme brystvorter og de stakk ut hele tiden. hihi. Men jeg syntes det bare var stas, da jeg aldri har hatt ømme brystvorter før;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke fem, og puppene mine har vært så store og ømme i ca en uke at det gjør vondt når jeg går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper vokser ingenting så og si når jeg er gravid, gjorde hvertfall ikke det sist og har ikke sett tegn til det enda heller, er 5+3 uker. Ikke er jeg plaget med særlig ømme bryster heller, kan fortsatt amme jenta mi uten at det er vondt=)

(fikk ikke noe særlig større da jeg fikk melk i dem heller jeg...veldig morro..hadde jo trodd at endelig skulle jeg få litt større pupper også, men dengang ei)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier, det er individuelt!!! Jeg fikk ømme bryster nesten en uke før jeg tok test. Testet pos. i uke 4. Så jeg fikk det fra egget festa seg nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 7 uker på vei, og mine har blitt større, rundere og fastere. i tillegg til at vortene er vanvittig ømme. er i ferd med å vokse ut av en c-cup, så jeg stresser litt. store pupper er liksom ikke det fineste jeg vet.. men at de er rundere og fastere er jo fint da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 6 og jeg merker ikke noe annet enn at de er litt fastere.. Har ikke vondt omtrent i det hele tatt og ikke har de blitt større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...