Gå til innhold

lavere temperatur - noen som vet?


flashdancepants

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som fortsatt temper?

Det er antagelig unødvendig, men jeg har fortsatt å tempe, av gammel vane, etter at jeg ble gravid. Har hele tiden hatt temp. på 36.8, men idag hadde den falt noe. Jeg er 6 uker, og ingenting tyder på at noe skal være galt bortsett fra tempen.

Har det noe å si så lenge den ikke faller ned til "pre"-eggløsningstemperatur?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei...jeg vet faktisk ikke..men tror ikke det er noe galt..men så du hadde termin 20 mai du også..hehe...hei=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! B-)

Jeppers - antageligvis har jeg termin da, men tror det kan være noen dager senere; har litt sen EL.

Det hadde jo vært artig om du bor i Vestfold, men det hadde vel vært for godt til å være sant!

 

Hvordan føler du deg på eksakt samme dag som meg i graviditeten? Jeg er det kvalmeste jeg har vært til nå, har hatt veldig lite symptomer bortsett fra mensliknende smerter og litt "hoven" mage.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen...jeg har aldri hatt det bedre..hehe...har ikke vondt noe sted,har heller ingen symptomer...(bare vonde brystvorter) men brystene merker jeg ikke jeg har vondt i uten at jeg klemmer på de...så her er det suuupert...JEG BOR I ØSTFOLD...nesten da...hehe...gammel er du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...