Gå til innhold

Ny skravletråd for oss fra Finnmark...


glafruen

Anbefalte innlegg

De begynner å bli gamle de andre...der e jo enda trådene fra da æ jikk gravid sist...for 1,5 år sia nesten,,, ;-)

 

nu e vi så mange her,ihvertfall var det mange svar på 1.tri...

 

Det e sjelden den her sia brukes,men det kan jo være greit med en egen finnmarkssia..

 

Det var så mange anonym på den tråden i 1.tri, så det e vanskelig å vite kor mange vi va..

 

Kan vi ha en liten presentasjons runde her..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ kan jo starte..

 

E ei jente fra alta på 26 år og gift.

Har 2 gutta fra før,på 4.5 og 1 år...

Kommer til å få termin ca medio april

 

( hvis du ikke vil "identifiseres" enda,så skriv bare slik at det ikke går an å gjøre det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side dette her. Får håpe at vi blir flere som bruker denne siden etterhvert.

 

Litt om meg.. Jeg er 33 år og bor i Alta. Har samboer og ett "tenåringsbarn" fra før.. Jeg har termin i begynnelsen av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan vel da involvere oss fra kvænangen å? syns ikke dokker det?

jente på 23 år fra burfjord, vente første no i november.

her er jo utruli mange som vente/har fått no i kvænangen, trur vi nærme oss 20 snart.. men ingen som er interessert i no treff da...

så eg joine dokker i alta da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja ,vælkommen skal dokker være. Si til di andre at de kan også komme til oss...Burfjord e jo bare ett steinkast unna finnmark og litt lenger unna Alta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle sammen

Æ e 24 år, vente nr 2 har ei jenta på 3,5 år.

Har term 14 april, så no e det bare å vente i spenning...

hadde vært artig med bim treff i alta ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pilje... Artig at du fant veien hit... Vi skulle bare vært flinkere til å bruke den her sida...

 

Æ har termin 18.april..:-) Venter nr.3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nu ble æ veldig nysgjerrig kæm du e, glafruen?

Kor i alta e du fra?

Æ e åsså 26 år og vente nr 2 i april.

Har ei datter på 3 1/2 år og samboer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei termin 21.april...

 

Æ e åsså kjempenyskjerrig på kem alle dokker e her.. har jo bare lyst til å spørre rett ut kem dokk e..

 

Æ e fra øversia av alta... :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid.... igjen =) : hehe... d vet du jo at æ ikke har.. d skjer nok plutselig. nån andre som har sagt det til sjefen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ har IKKE sagt det til sjæfan mine enda..har så mange at æ vet ikke kem æ skal regne som sjef.. Og har ikke lyst til at alle skal vite det..(vis æ sir til alle 3 sjefan,kan det fort bli sånn at de fortelle de til en good kollegga/venninne..bla bla bla..slarva går fort..)

 

Når det vises på meg,så er det greit at alle vet. Men det vil enda ta en laang stund før det vises på meg...

 

Kor dokker jobber hen? Treng ikke si navnet på plassen,men butikk,sykehjem,skole,barnehage osv..tenkte æ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Æ hiv mæ med her.. :)

Æ e 24, har ei datter som blir 3 år i jan, og vente nr.2 i slutten av mai..

Bor i hammerfest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så katti ska du fortelle det på jobb da?

trudde de fleste sa i fra etter uke 12...?

Sitt sjøl å motivere meg til å fortelle det til han, jobber på et kontor.

Har ikke løst å fortellle det til så mange, før sjefen vet det, fordi alta e lite og som du sir, det ryktes fort....

 

Kjent nåt til liv i magen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regne med at det va svar til meg...anyway..æ svarer nu

 

Æ skal ikke si det enda iallefall..en vet det allerede,menhu har lovt å holde kjeft.. Æ syns ikke det e noe hast å si det,feks nu har æ to uker fri,så æ når å bli 14-15 uker før æ e på jobb ijæn for fullt..og etter det så vurdere æ å bare fortelle..siden vi har endel tunge tak der. Har vært sykmeldt hittil,pga æ hadde sa i juni,og æ sa æ går ikke på jobb før det e "trygt"-etter 12 uker.

 

Trur ikke æ har kjent nåkka liv enda,men æ fantasere jo om at æ jør det..hihihi..har vel så løst å kjenne liv,at man bynne å tru det sjøl tilslutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 21. april

Ja, ja.. æ vente i spenning om du får sagt noe til sjefen før helga hahaha.... Men skal no krysse fingran for dæ =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å du verden...

tenker tilbake på mine tanka om katti eg sku si fra på jobb.. hihi..

eg orke ikke være så sinnsykt anonym da, for eg bor jo ikke i alta, å det er jo mindre enn ei uke t eg e høygravid, så dem som ikke har funne ut at eg e på vei no, dem må jo være stokke dum her...

 

de fleste sjefan i verden har faktisk taushetsplikt ovenfor sine ansatte! eg jobba som vikar i barnehagen her i burfjor, å sa det til sjefen etter første jordmortime i uke 11. å ho hold jo på ting, å va veldig hensynsfull å sånnt.. eg fikk ikke anstrenge meg i det hele tatt!

eg va 5 mnd på vei før det begynte å vises på meg, så da fant de andre eg jobba lamme det ut, å resten av bygda da...

om alta e litn, tenk no her.. gje meg styrke...

 

nå, katti skal vi ha et treff i alta da? å ka vi skal ete? e d bare eg som et som bare fy når eg er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn som det e no hos oss,så vill æ ikke si det,fordi æ stole rett og slett ikke på den dama som e sjef hos oss nu. Kor mye dem no har t-plikt,så trur æ ikke nåkka på dem..Ho kom til mæ og spurte om vi va gått fra hverandre,ho hadde hørt på bygda..Djiises!!! Klarer ikke henne..

 

Pluss at æ har EN kjempesnål kollega..ho presterte å spørre om å få være med på fødseln,da æ sku den yngste i fjor.. DJIISES!!!! je mæ styrke... :-/ Det e mest pga av ho at æ venter med å si det til kollegane mine.. æ får helt spunk av ho..

 

Men når vi bynne å bli mere offentlig,ja da tromme vi sammen ett treff her i byen.. ka vi spis e akkurat de samma for mæ..bare d ikke e pølse med brød,ikke mine favoritter for tia..Æ liker best pizza på PP.. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke fortalt det på jobbene enda. Har 3 sjefer jeg også.. Jeg er sykemeldt nå, så treffer nå ikke så ofte på de at jeg kan "falle for fristelsen" for å si noe. Jeg tenkte jeg skulle vente til de første 12 ukene var overstått, og det er jo bare ett par uker til nå.

 

Hadde vært fint med treff her i Alta snart. Jeg syns pizza var ett godt forslag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Treff om en mnd? Da e det mer offesielt for de fleste av oss...

12 uka idag. :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj,d stemmer d,lenej,du e jo fødeklar..... Åå sukk....:-) Du får komme en tur når du e oppe å går og kvikk og rask begge to,og så e du med på bim-treff ilag med oss som enda venter.. Så får vi se lille bebien din åsså i samme slengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...