Gå til innhold

Dere har sikkert fått dette spørsmålet mange ganger allerede, MEN.... :-)


kevinsmamma

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om det var mange av dere som drev å spottet en stund før dere testet positivt. (brun utflod altså).. Det er et tegn på mensen, ja, men jeg har nå spottet i en og en halv uke, og ventet mens på fredag som var nå..

 

Noen av dere som spottet i begynnelsen, (og trodde at mensen skulle komme kanskje???)

 

Jeg ønsker meg selvfølgelig inn hit, men har ingen forhåpninger. Skal til legen i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spottet i et par dager, rundt den tiden jeg skulle hatt mens. Men jeg spotter ikke til vanlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotter ikke før mens til vanlig jeg heller, men nå gjør jeg det. Vanligvis spotter jeg i slutten av perioden, men aldri før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det første gang, ikke denne. Ventet absolutt på mensen.Det varte ikke mange dager akkurat, da. Får håpe på positivt resultat for deg - du har ikke testet ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde litt blod, og menssymptomer akkurat den dagen eg skulle ha mensen, og fortalte (en skuffet) kjæreste at eg ikke var gravid. Dagen etter var det ingenting...og ikke i dagene som fulgte heller...nå er eg 16 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...