Gå til innhold

Teller min. og gruer meg!!


Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Idag kl.11.40 skal jeg på andre UL,men gud som jeg gruer meg,etter sist gang så vet jeg ikke om jeg vil ha UL (dere som ikke har lest det,kan se på denne linken, http://www.barnimagen.com/forum/thread/6362071

 

Så her sitter jeg alene,mens gubben er på jobb,lillegutt i barnehagen,og gruer meg så at jeg har vondt i magen,håper så at det ikke er samme lege,og at det er den legen jeg skulle hatt sist,har med god samvittighet tenkt å fortelle han hvordan han andre oppførte seg,og si at jeg skynes det er dårlig gjort at man skal gå gråtende ut fra en UL,etter å ha blitt behandlet slik.

 

Og jeg er vanligvis ikke den som gir opp,jeg står på til jeg får det jeg vil (ikke egoistisk ment,men feks.tanke på lillegutt,ingen mente det var noe galt med han,selv om han kastet opp fra han var 2mnd,var jo bare gulp...fikk pH-måling når han var 1år etter mye krangling,joda..han har noe som heter Reflux,slapp lukkemuskel,derfor han kaster opp..)Så håper bare denne legen idag ikke er den samme som sist,og at han kan ta seg tid til å høre hvertfall litt på hva jeg har å si,og ikke bare avfeie meg med engang og ikke bry seg i det hele tatt.

 

Også håper jeg alt er bra med den lille hybelboeren min.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg lykke til jeg. Og jeg hadde forlangt at min mann skulle vært med... Det er jo ikke godt å grue seg til UL da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går nok bra skjønner du:) Du får nok vite at alt er bare bra med den lille:) Skal på ul 09.20 i dag,gruer meg litt selv,men må jo bare håpe på det beste:) ønsker deg masse lykke til i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha gitt deg min lege, han er helt fantastisk.

 

Måtte du treffe en ny lege på sykehuset som er lik min.

 

 

*klemmer* fra rose

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk=)

Hadde selv en fantastisk lege da jeg gikk med lillegutt,men håper også nå at jeg får den legen jeg skal ha,var jo ikke det sist.

Nå skal jeg gjøre meg klar til,må ta bussen idag,gubben har bilen på jobb..:(

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...