Gå til innhold

Normalt og være tørst?


Gothminister

Anbefalte innlegg

Er i uke 12 nå,og lenge har jeg gått rundt og er tørst hele tiden.

Mest på morgenen og på kvelden..

Kan ikke huske att jeg var slik med førstemann..

Er nesten slik att jeg ikke orker og drikke,for jeg må på do hele tiden,og må ratt opp 2 ganger om natten bare for og tisse også.. slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei..jeg skjønner godt hva du mener...jeg er ikke så ille tørst...men er oppe 2 ganger om nattan å tisser...slitsomt ja...blir en del vann på kvelden,det gjør det..men er sikkert normalt..kommer kansjke ann på person...vet ikke helt...jeg er bare 5+6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært tørst i begge mine svangerskap. Forrige gang så var det slik at jeg fikk en følelse av at får jeg ikke vann nå så besvimer jeg....

 

 

I tillegg er det litt dumt at vannet på jobb ikke smaker godt!

 

rose 10+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann med isbiter er tingen. Lunkent vann smaker pyton, men iskaldt vann det er supert det. Drikker litervis av vann nå. Så mitt råd er, fyll frysern med isbiter. Blir endel doturer, men det er jo sunt da. Renser kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og doturene kommer som regel uansett om jeg ikke drikker eller ikke. Så om jeg ikke fyller i meg nok vann føles det som om jeg har hatt en skikkelig fyllekule når jeg våkner ;) sååååååååå tørst hele tiden.

 

Prøv å variere vannet litt - kjøp sitron. Iskald Bris er også godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett godt tips til deg som ikke har godt vann på jobb, hvis du har det hjemme tar du en 1 1/2 l flaske fykker den og legger den i fysern, da har du godt vann på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også kjempetørst! Drikker et par liter vann + annen drikke ila dagen. Og når jeg må opp om natten for å tisse, så må jeg drikke mer! Snakk om vond sirkel...he he.

Men jeg synes det er like greit å venne seg til det, siden det nok fortsetter ut svangerskapet ;0) Jeg var også ekstremt tørst da jeg ammet forrige gang, hadde alltid et halvliter glass med vann stående på nattbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...