Gå til innhold

Sitronelle!


UngVoksen-over termin

Anbefalte innlegg

Hei Sitronelle!

 

Så du hadde hatt spotting.

 

Fikk så vondt i korsryggen i ettermiddag. Kom hjem og la meg på sofaen og sov litt... våknet av veldige smerter i magen. Da jeg gikk på do var det mye brunt utflod på papiret... Jeg fikk sjokk og begynte å gråte veldig... Nå sitter jeg her og er livredd for å miste... vet at blødninger er vanlig.. og menssmerter... men samtidig?? Er 4+5 i dag. Sluttet med prog.... på fredag. Burde jeg fortsette mon tro? Har aldri mistet før, men jeg vet at dette ikke er normalt - da jeg i allefall ikke hadde det slik de to andre gangene jeg var gravid. ... Hadde du smerter med blødningene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er ikke Sitronelle men jeg har opplevd noe liknende- dvs. spotting uten smerter. Hvis jeg var deg hadde jeg tatt kontakt med sykehuset med en gang, og fått en undersøkelse. Det er nok for tidlig for å se noe på en UL, men dersom du har veldige smerter bør du bli undersøkt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg,

 

Hvordan går det med deg nå? Har det gitt seg eller blitt værre? Er en sånn grusom følelse! Jeg opplevde mørkebrun utflod rundt samme tiden som du er i nå, som varte i flere dager. Jeg hadde menslignende følelse i magen men ingen vonde smerter. Det har gitt seg nå, og håper ting er bra. Ring legevakten...Jeg gjorde det, men var i grunn ikke mye til svar. I og med at jeg ikke blødde friskt blod ville de ikke undersøke meg, men de sa det var vanlig at vi kunne oppleve dette....Men det at du sluttet på progestan...Jeg vet ikke helt hvorfor det er slik, men har hørt inne på assistert bef. at klinikker har ulik praksis på dette og meninger om hvor lenge progestan skal brukes. Selv skal jeg bruke det til uke 12, men hvorvidt det hjelper eller ikke er det jo de lærde som strides om...Satt du inn ett eller to egg? For dersom du satte inn to egg så kan det jo muligens være det ene egget som ikke festet seg og som kommer ut...? Stakkars deg...Føler sånn med deg. La oss håpe at dette ordner seg og at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...