Gå til innhold

Test positiv i dag!!!!


studine3

Anbefalte innlegg

Hei hei. må bare si det til noen for jeg er sååååå glad! i dag fant jeg ut at jeg er gravid, og det er jo litt tidlig å si det til noen i nær omkrets, derfor fant jeg ut at jeg kunne si det her. Er nytt medlem av denne nettsiden. Virker veldig interessant.

Er forøvrig 78 mod og 3. gangs fødende- gift i 8 år

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe har akuratt sagt det til mannen min;) Han ble ganske satt ut. Skulle beg på en oppg men klarte det ikke. Har sittet her siden jeg tok testen, merkelig følelse. Det blir middag ute i dag:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!

Gratulerer så masse med positiv test, jeg fikk selv vite at jeg var gravid i dag.. :)

 

Etter tre negative tester dro jeg til legen å tok en blodprøve og svaret var positivt og jeg var visst 5-6 uker på vei.. Er helt satt ut jeg! Veldig surrealistisk..

 

Samboeren min er forøvrig i himmelen og det er fantastisk å se ham sånn! :) Jeg tror selv jeg bare må venne meg til tanken, dette er første gang for oss.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å få bekreftet da! Jeg har ikke vært hos legen ennå.. Sliter med å finne ut når jeg hadde mens sist.. Har ikke holdt journal i sommer;) vet ikke om jeg kanskje ble gravid i Praha når jeg og mannen min var der i begynnelsen av august.. Tiden flyr, men jeg får nok tidsnok vite hvor langt jeg er på vei.

Gratulerer til deg som også har tatt testen i dag! Stilig å vite at det er andre som har hatt samme opplevelse som meg selv i dag.

God kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...