Gå til innhold

Er det virkelig sant at det er større sjans for at det går bra hvis hjerte slår på ul?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ønsker jo å klamre meg til det håpet, men har liksom vondt for å tro det når man hører om folk som mister...både tidlig, og senere i uke 8-9-10-11-12 osv....Var på ul i går og var da 6+5 og så hjerte slo, men fikk ikke vite noe om det var bedre sjans for at det skulle gå bra....Er så nervøs jeg...Er første gangen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg riktig nok ikke hva jeg snakker om sier bare hva jeg tror.

 

Men tror ikke det, for hjerte skal jo slå, hvis ikke så har det jo gått galt.

Man må liksom bare ta en dag av gangen. Er ikke noe fasit svar er jeg redd.

 

Men igjen, dette er bare hva jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL når jeg var 9+4, og spurte om akkurat det du nevner der. Fikk da klar beskjed om at det ikke var noen større "garanti" for at det gikk bra sjøl om alt så i orden ut da. En brutal ting å høre, men de tør nok aldri å si noe annet.

 

Har sjøl mista tre ganger, så jeg kjenner til følelsen din.

 

Lykke til videre i hvertfall......det vil helt gå bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste det ett sted, at hvis man tar UL i uke 10, når embryo perioden er over, og hjertet slår, og bebysen har vokst så er det 95 % sjanse av det går bra.

 

Men de fleste fostere dør i uke 5-8, selm om man oppdager det først mange uker etterpå.

 

Dette går sikkert bra....ikke tenk så mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at sjansen for at det skal gå bra øker etter som tiden går. Men noen må være blant de 5 prosentene som mister også. Det er det som er så brutalt. Vi ønsker alle at det ikke skal være en selv som opplever det.

Det er ikke mye du kan gjøre fra eller til, for det er "naturen som ordner opp". Så det beste er å forsøke å ikke tenke så mye på det.

 

Og husk at de 5 prosentene som mister sannsynligvis er overrepresentert her inne!!!!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var på tidlig ultralyd og hjerte slo så sa legen at det kun var 5%å miste.Det gjorde meg mye mere rolig,klart jeg kan være en av de(er 8+4)men som sakt så roet han meg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...