Gå til innhold

gla` melding: det var faktisk to,har fortsatt en!!!!


litjline

Anbefalte innlegg

Til alle dere som kom med trøstende og oppmuntrende ord igår: TUSEN TAKK! Tror faktisk det hjalp,for da jeg endelig kom inn til lege idag og fikk sett på med UL så var det faktisk et barn der inne!!!!

Fikk bekreftet at jeg hadde hatt en SA ,men at det var en til som så ut til å ha det bra.Kunne se hender og føtter i bevegelse:-) Det var sååå rart! Jeg hadde ingen forhåpning i hele tatt til dette.

Det var samme lege idag som foretok UL på meg første gang for å se om det var to.Hun husket meg,og sa at de var veldig i tvil den gangen,men de trodde det var en. De tok skammelig feil!

Enn at dette går an!!!!

Da er jeg fremdeles med i laget,og skal henge meg på helt ut tredje trimester og vel så det:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å høre. Da var det nok meningen da, at du skulle bli mamma allikevel.

 

Lykke til videre i svangerskapet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå,... nå ble jeg jammen glad:_)

 

du sender ut massevis av håpe til oss andre her ute, i en situasjon vi ikke kan råde over.. det var nok meningen at dere skulle ha en til:-)

 

 

kos deg kjempemasse med spiren, han/hun som er igjen blir sikkert heeeeelt spesiell..

 

gratulerer gratulerer, åh, nå ble jeg glad:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så herlig da..litt trist er det jo men du har jo fortsatt en som klorer seg godt fast til deg....kjempe gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Godt å høre at det av og til ender godt også. Har ventet på å høre fra deg.

Kos deg videre med babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) så utrulig hyggelig å høre! det var jeg som ga deg et lite håp igår om at det kanskje det var en tvilling du mistet. så kjekt å høre at jeg hadde rett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Sniktitter litt her jeg, kommer egentlig fra 3.trimester... Vil bare si at jeg var i samme situasjon som deg. Jeg mistet en tvilling rett før påsken, uten å vite at jeg hadde to i meg. Nå har jeg ei livlig jente i magen, og vil bare si at dette kommer helt sikkert til å gå bra. Hørte faktisk om ei til her inne som hadde opplevd noe liknende. Gratulerer så masse og lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra!!! jeg hadde to i magen både med forrige barn og denne gang. Mistet det ene begge gangene. Men jeg tenker så , det var sikkert menningen med det. Blir så glad når den ene har det bra. Er nå i uke 12 og har sluttet å bekymre meg, dette går sikkert bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til alle som har svart meg! Jeg er så lykkelig så lykkelig:-)

Hadde med kake på jobb idag og fortalte historien til alle sammen.Alle synes det høres nesten for godt ut til å være sant,og var så glade på mine vegne.Er spent på hva slags person dette blir..... Har skapt mye spenning og glede og bekymring allerede. Fatter det enda ikke! Var det en drøm hele greia!?

Jeg er såååå heldig!!!!! JIIIIPPPIIII!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...