Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp innlegget ditt litt lenger ned, er fryktelig lei meg på dine vegne angående resultatet av blodprøve og misslykket forsøk.

Er også enig i det du videre skriver. Jeg personlig er også inne her for å lese om andres erfaringer, og få "positiv" støtte og hjelp ved spørsmål og bekymringer. Er utrolig glad for å ha denne støtten, og vet at det har hjulpet meg og kommer til å hjelpe meg videre...

Er i den samme situasjonen som deg, og det er derfor jeg skriver til deg nå...

Fikk mensen på torsdag, etter å ha satt inn ett egg fredag 1. september. Tok ikke blodprøve, da mensen kom så kraftig at nødvendigheten uteble helt. Angret kanskje litt da jeg leste fra innlegget ditt at du hadde hatt en hcg på 9, noe som kunne tyde på at det hadde vært noe. Ble da litt nysgjerrig på om det hadde vært noe hos meg også.... Var ikke helt klar i hodet på fredag ! :-) ellers hadde jeg reis inn og tatt prøven...

Ingrid på Aleris spurte også om vi ville ha en ettersamtale. Følte praten pr tlf holdt akkurat da, og fordi vi har ett egg på frys, satser vi videre så fort vi kan. Altså om ca seks uker hvis syklusen er med meg :-) og overlever ikke egget, går vi videre med friskt mot og satser på et nytt ivf forsøk.

Hva tanker har dere videre da? Leste at det var deres første ivf forsøk også. Har dere noe på frys?

Tenker som deg at det helt sikker blir vår tur en dag. Veldig mange misslykkes på første forsøk, men vi ser jo på denne siden hvor mange som lykkes senere !!! Og det gleder meg.... Deilig å se alle positive svar, selv om det stikker litt i hjertet av missunnelse... :-)

Ønsker deg masse lykke til vider. Håper vi sees sammen på en positiv liste, eller går forbi hverandre på gangen på Aleris med store smil rundt munnen....

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, VeNi!

Vi fikk satt inn to egg hos Aleris, har ingen på frys.

Som sagt gikk det galt.

Vi avslutter nå det private og skal over i det offentlige.

Skal til samtale hos Aleris i begynnelsen av oktober og i slutten av oktober skal vi til forsamtale på Riksen.

Håper at alt da ligger tilrette slik at vi kan starte opp raskest mulig.

MVH

Skrevet

Hei igjen!

Vi har også lurt på å søke det offentlige nå samtidig med at vi går privat.. Vi startet privat fordi vi følte vi ikke hadde tid til å stå så lenge i kø og vente på først forsamtale og så mange mnd igjen på "action". Men så er det jo det økonomiske opp i alt dette da. Privat koster penger ! Mye penger...

Har en venninne som har vært igjennom fire forsøk i det offentlige, og alt hun har fortalt om samlebånd og upersonlighet gav meg litt skrekken... :-)

Har derimot hatt en behagelig opplevelse på Aleris. Trygt og godt, med folk som bryr seg, så da føler vi det er verdt prisen akkurat nå.

Men beholdningen varer ikke evig... så om det ikke daler ned noen lotto kroner, så sliter vi litt dersom forsøkene videre ikke lykkes. Og da er det nok det offentlige som blir alternativet.

Hvorfor skal det være sånn, at vi som ønsker oss barn så veldig og sliter for å få det til, må betale så mye både fysisk, psykisk og økonomisk ??? Æsj.... livet er urettferdig...hihi..

Ønsker dere lykke til videre på Riksen. Håper som du sier at alt ligger tilrette for et raskt resultat på den positive siden.

Store klemmer og gode ønsker fra

Skrevet

Hei, igjen!

Hva med å holde kontakten fremover. Kan skaffe en msn adr? så kan vi snakke der i steden for her.

Hva tror du?

klem

Skrevet

Smart !!!

Jeg skal lete fram min msn adresse... Har ikke brukt den på lenge, men den kan børstes støv av og har godt av å lufte seg litt :-)

Kommer tilbake med adressen snart.

Klem tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...