Gå til innhold

Noen her som har mistet før?


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid, hvertfall slår testene ut positivt;)

 

Men det jeg lurte på var, når dere nå er blitt gravide igjen, får dere UL tidligere?

Eller kommer det an på lege, og hvor stort ønsket ditt er om tidlig UL?

 

Jeg mistet selv i mars, og lurte bare på hvordan det blir nå.. om det er noen sannsynlighet for at jeg får tidligere UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg mistet tre ganger i fjor. Nå er jeg 10 uker på vei og denne gangen får jeg tett oppfølging med UL annenhver uke ca.

 

Dersom du er veldig urolig burde det jo være mulig å få tidlig UL, men det kommer sikkert an på legen din. EN abort er jo egentlig veldig vanlig, så kanskje noen vil mene at det er unødvendig dersom alt virker normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har faktisk krav på to ultralydundersøkelser i svangerskapet, det fikk jeg vite av min lege sist jeg var graivd. Men ofte velger man å ikke bruke en tidlig ultralyd for å ha mulighet til en ekstra nærmere fødselen for å se hodeleie feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!:)

 

Jeg har nok ikke helt skjønt det at jeg er gravid igjen enda.. Men når jeg begynner å nærme meg (forhåpentligvis) 10 uker, så rekner jeg med at tankene begynner å svirre..og kanskje behovet for en tidlig UL er der, men jeg får ta det som det kommer.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...