Gå til innhold

kjøpte en mamma singlet i ste


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Å jett om den var deili å ha på!!!! Var så flott å kunne sette seg ned uten at singletten vandret halvveis opp på magen;) eller bare stå å ikke ha en 5 cm stor glippe mellom overdel og bukse:)

 

tror jeg må kjøpe noen til over helgen i forskjellige farger;)

 

Og så var jeg faktisk plutselig størrelse S...hihi;) lenge siden jeg har kunne kjøpt S;) Noen størrelses messige gleder må man jo ha i graviditeten og;)

Stå med en i S og en i M, men den i M så så utrolig stor ut... valgte den i S...d var bra, for tror faktisk M hadde blitt litt for stor...;) hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er gøy å kjøpe mamma-tøy. Jeg har foreløpig kjøpt en mamma-bukse, og noen vanlige litt lengre topper. Deilig å ha noe går over magen.

 

Husker at jeg kjøpte masse mamma-klær str. M sist, men var så stor på slutten at det var så vidt L passet.... Er litt usikker på str. denne gangen, for jeg veier 12 kg mindre nå enn da jeg ble gravid sist. Tror nok det blir S... Deilig når jeg så og si aldri har kunnet kjøpe det før.

 

Hvor langt er du på vei?

Jeg er 11 uker i dag!!! Nærmer seg 2. trimester. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 11+5 så jeg nærmer meg 2 tri jeg og;) godt å endelig komme over den magiske grensen;)

 

Fant foressten og noen vanlige litt lange gensere, men kjøpte de ikke, var så varmå å de fleste var så tjukke ta jeg ikke orket å prøve de;) litt lat;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkte meg ut på stor-shopping på torsdag. Da skal jeg nemlig på kontroll hos legen. Hvis alt er bra da, tillater jeg meg selv å slippe ut magen og vise alle at jeg er gravid! Dessuten er alle buksene mine så trange at jeg ikke orker å gå i de lenger. De er så deilige de mamma-buksene med strikk i livet, så jeg kommer til å kjøpe mange sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...