Gå til innhold

Mosjøen.


Lillnita "Høygravid"

Anbefalte innlegg

Samme alder som dem ja;)

Fødselen gikk kjempefint den, masse oppfølging og mange folk inne på fødestua da han kom ut. Kvier meg ikke for å gjøre det en gang til, men vil nå gjerne prøve en "vanlig" fødsel også da...Skal på kontroll denne uka, og er spent på om jm kommer til å sjekke leie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel ikke mange ukene igjen davel??? Jeg hadde termin 16 des. med jenta mi og fikk 28 nov.... Så hvem vet.

 

Tja jeg sitter for tiden bare og venter...venter ...og venter...hehe

 

Drikker nå bringebærbladte med lakrisrot..hihi håper det får fart på sakene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har altfor mange uker igjen...Slik føles det iallefall! Er lei! Men har i underkant av 11 uker igjen, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet! Hadde vært fint å fått sånn ca 14 dager før termin tenker jeg...men babyene kommer vel når de bestemmer seg for det. Går bare og venter på at permisjonen min skal begynne, for jeg er ganske sliten om dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får henge deg på tråden vår her og holde oss oppdatert om hvordan det går med deg og dine.... selv om avstanden i uker er stor nå mellom oss...vil vi neste år ha en liten som fyller ett år...tiden går fort.

 

Vi snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det med den blåturen jordmødrene skulle på?

Skulle de dra på torsdag morgen og være tilbake på vakt fredag morgen?

Vil jo helst ikke inn før de mer rutinerte er tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer... vi må holde igjen til fredag.

 

Her hoe meg er alt folig så jeg forventer ingenting frem til da...

 

Enn med deg...begynner det å ta seg opp? Du må huske vi har avtalt å komme inn samtidig hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer sørgelig lite her også, bare noen puslete små kynnere av og til.

Da tror jeg jeg skal starte fredagen m en skikkelig helgevask i huset, må prøve å legge inn minst 20-30 turer opp og ned trappa under rengjøringa.(haha synes jeg ser meg selv springe opp og ned mens jeg puster som en hval). Til middag blir det nok risgrøt m masse kanel, Så en lang vaaaarm dusj, så en kopp bringebærbladte, og så får jeg se om jeg får samboern med på notene.

Skjer det ikke noe etter alt dette så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få lurt han ut.

Hvilke planer har du for helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel den samme oppskrifta for meg hehe...men jeg skal til mamma å spise ribbe på lørdag med masse fett og surkål, så får vi se om det får fart på sakene...hehe

 

Bestemor sa jeg skulle føde ikke lenge etter fullmåne og det er jo på lørdag...maks en uke etter det....

Hun spådde meg med de andre to også og traff rett på dagen med begge.

Det er skummelt å ringe henne, hun tar opp telefonen og sier hvem som er i andre enden.... Noen ganger begynner hun å lage kaffe etc og etter en halv time får hun uanmeldt besøk...mens hun sier hun visste det.

Hun er samisk og en slags medisinkvinne innenfor samene.

 

Så forhåpentligvis har hun rett denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da, det er noen som er kjempe flinke til slikt.

Hvordan spår hun da bruker hun hjelpemidler eller ser hun det bare?

Er selv blitt spådd i tarot, og skulle få en gutt fødd mellom 3 og 13 okt.

Det m gutten stemmer i allefall, så får jeg bare håpe at tidspunktet også stemmer da slipper jeg i hvertfall overtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillnita: 13 oktober...det er jo ikke lenge...det vil si neste helg sjekker du inn på hotellet...hehe...

Da bestiller jeg rom samtidig... :-)))

 

just_me: Hei, hvor langt er du på vei???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det min første. Har du barn fra før? Står sikkert i et av innleggene her...men var så mange å lese gjennom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 gutter fra før ja, en på 9 og en på 4, så dette blir gutt nr 3.

Vet du hva du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy=) nei...vet ikke hva det blir. Har bare vært på en ultralyd i uke 18. Vet ikke om man får en til?! Skal du føde her i byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgelandsmamma!

Du må huske på å gi meg beskjed hvis det plutselig skulle skje noe med deg selv om det er midt på natta (syns jeg ser mannen din prøver å få deg med til sykehuset mens du står og skal få i gang dataen haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just_Me

Ja jeg skal føde her.

Både jeg og Helgelandsmamma var til leiekontroll rundt uke 36 (ultralyd), men jeg er ikke sikker på om dette er noe man får tilbud om bare hvis man skal føde her. Enn du skal du føde her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, venter i november.... tja en halv mosjøværing kvalifiseres jo det også.... er jo egentlig det jeg også har...halvt mosjøen og halvt Nederlandsk...hehe

 

Lillnita: haha ser det for meg ja...må bare starte dataen etc...

Nå skal det sies at vi må vente på mamma og pappa før vi kan dra til sykehuset og ettersom vi bor på landet har jeg vel tid til å skrive ei melding før de har snasket seg oppover til oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgelandsmamma

Hvilken skolekrets kommer barna dine under. Mine havner på Olderskog(er veldig fornøyd med den skolen da :) ) Vi bor faktisk selv litt utpå landet men svigerfar som bor i et av nabohusa har lovt å stille opp hvis det skulle skje noe på natterstid.

 

Venter i November!!*Høygravid*

Hvor i Norges land bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Helgelandsmamma:)

Tja..jo...men blir nok en reinspikka trønder etterhvert da, siden det er her vi kommer til å bo;)

Men fint i Mosjøen, på sommer'n iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...