Gå til innhold

Mosjøen.


Lillnita "Høygravid"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helgelandsmamma:

Håper du fant noe å få i deg. Jeg pleier å koke med grønnsakssuppe (på pose) eller havresuppe når jeg er skikkelig dårlig. hjelper godt på det. Slår aldri feil med grønsakssuppa i alle fall =)

 

Maren storkoste seg ute i snøen og lagde en snømann som hun lovte. Den ble kjempefin, men litt rammeskeiv =) Men hva skal man forvente av de små da...

Jeg fant frem en del klær, men orker ikke drasse dem inn enda. Har fått dem sortert i det minste.

 

Lillnita:

Du får bare fortsette å skrive her, så vi kan få følge litt med hvordan det går dette. Kommer seg nok etterhvert. Ikke alle som må vente noe særlig fra tegningsblødningen og til det faktisk skjer noe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

har fått støvsugd alle rom nå så nå er det bare vaskinga som gjenstår. Gubben har dratt for å skifte dekk og et stag på bilen, så riene må nok vente enda litt før de starter, hehe, hadde plutselig så mye som må ordnes før jeg har tid til å føde=)

 

Det er jo kjempekoselig å finne frem de små baby klærne, er jo så bittesmått mye av det at man tror det liksom ikke at en baby virkelig er så liten:) (Den kjennes i hvertfall ikke så liten ut når man skal presse den ut auau)

 

Ser at det står advarsel øverst på siden om at vi har nådd maks antall innlegg her, så vi får vel starte en ny tråd snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...