Gå til innhold

kan vi alle slutte med en ting, til alle sammen


amalie 10.08.07 og thea 12.10.

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har vært mye inne på disse siden og lest masse, det er ikke alltid jeg svarer på alt.

 

Men jeg trodde vi var voksne, vi skal jo bli mamma/pappa alle sammen om ikke så mange mnd.

 

Slutt å svare på provoserende innlegg signert anonym, de som lager disse innleggene gjør det kun for å provosere ikke noe annet. Og gjett hva flere gjør her inne, de svarer.

 

Det er helt greit å signere et innlegg med anonym hvis man har et intimt spørsmål som man ønsker svar på, men syntes er ikke så kjekt å skrive sitt navn under. Disse skal vi selvfølgelig svare med den store selvfølgen.

 

Slutter vi en gang for alle å svare på disse dritt innleggene, forsvinner de til slutt.

 

Vær vennlig å hold dette opp på første siden, slik at alle nye kan se dette og slipper å bli støtt av en del useriøse innlegg som kan såre enkelte i en sårbar fase av livet.

 

Takker til alle som følger denne oppordringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man er jo strengt talt ikke nødt til å lese disse provoserende innleggene da.

Hvis det plager deg så bare la være å lese dem.

 

Jeg finner det der i mot som en billig underholdning å lese hva som blir skrevet her til tider.

 

La folk selv få besteme hva de vil svare og ikke svare på, vi trenger ingen til å tenke for oss =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er helt enig med de andre her!!

Jeg kan tenke selv og trenger ikke noen "mamma" inne her som skal fortelle meg hva jeg skal og ikke skal! Hva så om noen av innleggende er provoserende?? Synes det er mange innlegg som er signert som oxo er provoserende jeg.................... Dette for eksempel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha godt forsøk Lene;-) Men du ser resultatet; Det blir aldri fred i verden, og aldri fred på BIM;-)

 

Tror vi må leve med de negative innleggene, selv om de til tider skaper en unødig dårlig stemning og sårer mange.Har referert litt fra div innlegg til samboeren og han er helt sjokkert.

 

Gjør som deg, og prøver å overse de negative innleggene, samtidig som jeg prøver å svare på hyggelige og morsomme.

 

Fortsatt god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er flere her inne som med jevne mellomrom starter innlegg der hun skal skal bestemme hva vi andre skal svare på og ikke, spesielt ei til er svært ivrig på bastante opprop og skal ha alle til å danse etter hennes pipe når det gjelder hva vi skal få gjøre. Godt mulig hun skriver mye av det bare for å få så mange innlegg som mulig, det virker det som hun samler på. Irriterende med folk som liksom skal bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med deg jeg, Lene. Må bare le av alle de som gidder å bråke på alt og ingenting. Det måtte jo bare være noen som ble provoserte av ditt innlegg her også, men det betyr jo bare at de ikke skjønner budskapet ditt. Jeg synes det var fint jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..titter innom fra 2 trim..

 

-og her er ingenting endret ser jeg.. Miljøet er like fint og berikende som før..

 

Godt at det en gang tar slutt..

 

..hopper tilbake til 2 trim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ordet provosert blir "over brukt" her inne, sier man i mot noen.... da må man være provosert.

 

Man kan da ha en egen mening, uten å være provosert.

Den som tier samtykker heter det seg, jeg liker å si min mening hvis jeg ikke er enig.

 

Personlig syns jeg det er fint at folk har forskjelige. Fint med litt diskusjoner. Men da trenger man jo også minst to meninger.

 

Er jeg provosert igjen nå eller?

Eller er det hormonene som flyr?

 

noe må det jo være når jeg ytrer min egen mening å den ikke er den samme som din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He - he... Artig det her - hvsi man ikke er heeeeeeelt enig med HI blir folk som oftest veeeeeeeeeeeeeeeeeeldig provosert her inne.

 

Skikkelig jatte-jatte forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å tilføye noe her; Det er ikke de innleggene hvor folk er uenig med meg/hovedinnlegger som jeg karakteriserer for negative, mer de innleggene der det virker som noen går inn for å såre eller skape en lite hyggelig stemning- HELT UNØDIG.

 

Et eks; i ett innlegg her ønskes det god helg til alle sammen, også er det en anonym som er nødt til å slenge en helt unødvendig kommentar til innlegger om at hun ikke bør betrakte det som hun har baby i magen når det er en celleklump.

 

Hadde dette kommet opp i en setting der man diskuterte når man betrakter noe som et foster eller ikke hadde jeg neppe reagert, men i ovennevnte eks blir det bare lite hyggelig.

 

Men for all del; lenge leve diskusjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttesløst å si til damer Lene. Her skal ALT diskuteres...Men jeg er ENIG med deg. Derfor setter jeg ikke navn under. Jeg er helt ny her. Og føler IKKE at jeg er tatt inn i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...