Gå til innhold

mage allerede


nr 3 på vei;)

Anbefalte innlegg

hei...

 

jeg er 5+5 og en an alerede se en begynnende mage, mor mi vet om at jeg er gravid og hun sier at hu ser det på meg hjelp!!! kan jo ikke si det til alle nå. er det flere som fikk/ har fått mage så tidli. ????? og hvor stor kommer jeg til å bli da vis magen er der alleredde!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare å nekte for at man er gravid da.

på jobben har di trodd at jeg har vært gravid siden uke 6. Å har siden da fått spørsmål og hinte komentarer.

Men sier bare at jeg er ikke gravid, men når jeg blir det og det er på tide å si det, så skal jeg gjøre det.

 

De jeg jobber på avdeling med og sjefen min har fått vite det, det er normalt et ganske høyt tempo på jobben, er veldig trøtt og sliten så greier ikke være så effektiv lenger så syns det var greit at de vet hvorfor. Men vet de ikke kommer til å si noe til de andre da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

De første ukene så jeg nok veldig gravid ut, dette var p.g.a mye luft i magen. Hadde sikkelig mage, nå 7+5 har jeg nesten ikke mage, så det roer seg etterhvert. Det er lov å ha dårlig mage noen uker på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig oppblåst i uke 6 osv..men det gikk over til jeg nådde uke 12.. å det er jo da livmoren begynner å komme over bekken beinet.. så da får man en sånn liten hard klump der..er fantastisk å tenke på at det ligger en liten en bak den harde klumpen-- :)

Så nå har magen min begynnt å bli litt hardere der nede..er glad jeg er kvitt en oppblåstheten som fikk meg til å se ut som jeg var 5 mnd på veg når jeg bare var 1.5..!

 

Så ikke tenk på at du vil bli større..du vil bli flat før magen virkelig begynner å vokse! :)

 

Lykke til videre i 1.tri!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...