Gå til innhold

Jippi! Om en uke til går jeg over på 2. tri


Lykkebarn og Mathilde

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Måtte bare dele min glede over at det bare er en uke igjen til jeg går over på 2 trimester. Var på UL igjen mandag og fikk se en liten kropp som sprellet rundt. Deilig var det når vi var så uheldige å miste i vinter. Denne gangen ser det ut til å gå bra... Livmora mi begynner å stige og magen er skikkelig trøblete. Men hva gjør vel det når man endeeelig etter mange uker med nerver kan begynne å glede seg litt.

 

God helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I like måte... Når har du termin? Jeg har 8 april.

 

Vi får holde kontakten over i neste trimester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ses vi over der og vi får holde kontakten... så du har to i magen du.... det er jo spennende da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 9. april, så det blir dagen etter.

 

Det føles veldig bra å ha kommet så langt. Skal til første kontroll på torsdag, så satser på at alt er bra det. Det føles i hvert fall bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo,regner med at det blir Ullevål. men du, nå ble jeg litt forrvirret av den uketellingen igjen. Iflg BiM er jeg i uke 12 i dag, men du skrev 10+6????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært hyggelig med en av hver, men det viktigste er jo at babyen er frisk.

 

Jeg tenker på babyen som han, men innerst inne tror jeg det er en jente. Blir spennende å se.

 

Hva tror du dere får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på jente og samboeren håper på gutt, men det viktigste er jo at det blir velskapt.

 

Samboeren roper- ser på den vanvittig bra filmen Copland (ironi!, men armkroken lokker)

 

Koselig å "treffe" deg- gøy at samme termin- håper vi sees igjen her inne.

 

God natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Nå har dere sikkert lagt dere, men jeg vil også være med:) Har termin 8.april jeg i følge "maskinen" på legekontoret:) (9.april på Bims fødselskalkulator)

 

*Vil også være med og prates fremover*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Jeg bor på Nesbru og skal også føde på Bærum....Hmmm, det blir jo bra da...siden vi har termin på samme tid kanskje vi blir liggende ved siden av hverandre på sykehuset, he he....

 

Er du med på treff i Asker Skilpadden? Jeg kan ikke på det neste, men tenkte å få med meg det neste gang igjen,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i sandvika, så hadde vært greit å få til et treff her. Blir litt langt å dra til Asker. Jeg jobber ganske mye, og har den lille prinsessen som jeg gjerne vil være litt sammen med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...