Gå til innhold

På UL i dag, ble flyttet fra uke 9 til uke 13!! Jippi!!


Snurrepippen

Anbefalte innlegg

Hadde en mistanke, fordi livmora hadde kommet opp allerede..

Det var derfor vi bestillte tidlig UL.

Vi ble så glade, og den lille krabaten var litt i farta - det var så gøy å se!!

 

Takker for meg i første trimester-forumet, nå flytter jeg meg over til 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi oi.. det var nok en hyggelig overraskelse vil jeg tro,..:) lykke til... er i uke 9 nå jeg.. tipper jeg blir der også..:) blir nok heller satt noen dager tilbake...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!:)

Var pålegebesøk i går jeg, var da 6+1. Han sa at livmoren min tilsvarte uke 9, har allerede kommet opp fra bekkenet... Er spent på hva vi får høre på ul!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Gratulerer til deg:) ingen ting er bedre enn å bli flyttet en mnd fram. Hva ble den nye terminene din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste du ikke når siste mens var?

Jeg vet nemlig når sist mens var men ikke om jeg hadde normal syklus før det skjedde.(hadde bare hatt mensen en eller muligens to ganger siden sist jeg var gravid)

 

Jeg tror egentlig jeg er kortere på vei enn etter siste mens utregningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en historie i seg selv... ;-)

 

Jeg hadde begynt på prevansjon igjen etter "prøveperioden" og hoppet over mensen i sommerferien.

Tok en test rundt da jeg skulle hatt mens i juli, fordi jeg var uvel hele tiden, men den var negativ.. (Vi var på ferie i DK og jeg kjøpte en graviditetstest som viste seg å være HEEELT merkelig..).

Mot slutten av sommerferien begynte jeg å bli mye kvalm og svimmel, men kobla ikke helt fordi jeg var på seiltur i litt sjø.. :-) Så det gikk nok 6 uker før jeg skjønte at jeg var gravid ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye termin ble 23.mars.

Passer supert inn i planene - vi gifter oss i august samme år, og da er jeg vel i OK form etter fødsel osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... morsom historie.

 

Selv ble terminen min bare justert 3 dager da jeg var på UL mandag. Vi er nå 11+0 og termin er 8 april. Det som var litt morsomt var at gynek justerte termindato til samme som den maskinen regnet ut her på BIM.

Så nå blir det spennende å se på UL i uke 17-18 om det blir samme dato da også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...