Gå til innhold

UL i dag, 10+6, så kanskje kjønnet og en vilter liten kropp!


Gjest

Anbefalte innlegg

Var helt fantastisk!! Jeg ante ikke at den lille var såååå ferdig, og såååå aktiv alt nå! Veldig morro å se, telle tær og fingre, og bli litt kjent... Så så fin ut!

 

Legen mente han kunne se kjønnet, men selvsagt med en viss usikkerhetsmargin. Jeg skal uansett ikke begynne å strikke enda...

 

Uansett veldig godt å vite at alt tilsynelatende er bra med den lille! Jeg har gått på noen medisiner som ikke er helt kompatible med graviditet (ikke helt planlagt....), og var litt bekymra for store missdannelser. Mye mer rolig nå!

 

Glemte t.o.m. nesten bort ubehaget ved at UL måtte tas vaginalt, i begeistring over det lille verket! Og fikk endelig en termin å forholde meg til, 08.04.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Flott for deg, det er alltid kjekt å få bekreftet at alt står bra til. Fikk du bilde?

 

Lykke til videre i svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tar vel litt tid før det skjer, jeg har hørt at enkelte gjemmer seg hver gang de er på ul.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Da er vi like langt på vei:) Men jeg har ikke gleden av og ha fått vært på UL enda, må nok vente til rundt uke 18. Men du fikk tidlig UL grunnet medisinene du hadde gått på, ikke sant?? Gleder meg til det blir vår tur og se den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jente 1980, fikk tidlig UL pga bekymring i forbindelse med medisinene. Følte heldigvis at legen tok meg og denne bekymringen veldig alvorlig, men beroliget meg med at de eneste missdannelsene som var sett økt grad av i borbindelse med disse medisinene, var leppe-gane spalte. Bare en liten økt sjans. Kunne ikke utelukke det så tidlig, men det er jo heller ikke noe alvorlig!

 

Glad glad! (o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da :) Jeg har også vært på ul idag, så ikke noe kjønn. Men action og liv var det absolutt:) En utrolig deilig følelse!! Og det ser ut til at vi har kommet akkurat like langt Froske.

Jeg tok privat, rett og slett fordi jeg har vært så veldig redd og bekymret siden jeg hadde sa forrige gang jeg var gravid. Dermed følte jeg at det absolutt var verdt penger å få sjekket at alt var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...